محافظت از موهای کراتینه
اصول مراقبت از موهای کراتینه شده (قسمت اول)
مهر ۱, ۱۳۹۶
مهم ترین عوارض کراتینه برزیلی
عوارض کراتینه برزیلی
مهر ۱, ۱۳۹۶

ماسک تقویتی مو – قسمت اول

بهترین ماسک تقویتی مو

ماسک تقویتی مو

ماسک تقویتی مو- قسمت اول

                از دید متخصصین مو در آرایشگاه ماسک موهای طبیعی برای تقویت و زیبایی مو  همگی از مواد کاملا طبیعی تهیه می شود و آن را به منظورهای دلخواه می توانید مورد استفاده قرار دهید .ماسک مو  طبیعی نمی تواند ترکیباتی غیر از مواد طبیعی همچون روغن زیتون - تخم مرغ - آواکادو و... داشته باشد. از همین مواد که بهترین ها برای تقویت و زیبایی موها هستند ماسک هایی می توان تهیه کرد.

  • ماسک مو آووکادو ، روغن کرچک و عسل

– یک آوکادو رسیده

– هفت قاشق روغن کرچک

– دو قاشق از عسل مایع

طرز تهیه
آووکادو رسیده و۷قاشق روغن کرچک و۲قاشق عسل را داخل مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط می کنیم تا خمیری یکدست وصاف به دست آید هر چه یک دست تر باشد بعدا شستشوی آن راحت تر خواهد بود .سپس از ریشه موها شروع به گذاشتن ماسک کرده وبه تدریج تا تمام طول موها را به ماسک آغشته کنید .سپس به مدت ۳۰دقیقه موها را در حوله ای پیچیده وبعد از آن با شامپوی معمولی بشویید تا تمیز شود .این ماسک بهترین راه برای بر گرداندن موها به زمانی که سالم وپرپشت بودند می باشد راهی مناسب برای قطع ریزش مو است .از این ماسک هفته ای یک با روتا ۵هفته استفاده کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.این ماسک موی خانگی بسیار مقوی میباشد ونه تنها باعث رشد سریع موها می شود از ریزش موها جلوگیری کرده وموهای آسیب دیده را درخشان تر می کند وهمچنین موهایی که در اثر رنگ خشک وبد حالت شده اند را زیبا وخوش حالت می کند .

  • ماسک شیر نارگیل

6 قاشق غذاخوری روغن زیتون
در صورت لزوم آب گرم
1 فنجان شیر نارگیل

 طرز تهیه:
ابتدا شیر نارگیل و روغن را باهم مخلوط کرده و هم می زنیم و سپس این مخلوط را از ریشه مو تا نوک مو بزنید و سر را ماساژ دهید. موها را با نایلون ویا کلاه بپوشانید 10-15 دقیقه بماند و بعد از گذشت این مدت زمان موها را آبکشی کنید.

  • ماسک سیر

سیر متوسط – هشت یا 9 حبه

روغن زیتون – یک لیوان کوچک

طرز تهیه:
سیرها را پوست کنده و له کنید. روغن زیتون را در تابه گرم کنید سپس روی پوره سیر ریخته و هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط سیر و روغن را در یک بطری شیشه ای بریزید و بگذارید دو تا سه روز بماند. هفته ای دوبار این ماسک خانگی را روی پوست سرتان بگذارید و ماساژ دهید. ماسک به مدت یک ساعت روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم بشویید.ماساژ پوست سر با سیر له شده می تواند موها را تقویت کند.

    • ماسک خاک رس

    خاک رس – چهار قاشق غذاخوری

    نمک دریایی – یک نوک انگشت

    سرکه سیب – یک قاشق چایخوری

    آب – به مقدار لازم

    طرز تهیه:
    خاک رس را با مقداری آب مخلوط کنید, طوری که یک خمیر غلیظ به دست بیاید. نمک را اضافه کرده و روی موهایتان بگذارید. اجازه دهید 15 دقیقه بماند, سپس با آب ولرم شست و شو دهید. در آخرین مرحله آبکشی یه قاشق چایخوری سرکه سیب به آب اضافه کرده و موهایتان را آب بکشید.خاک رس نه تنها برای پوست مفید است بلکه باعث تقویت موها نیز می شود.

ماسک تقویتی مو - قسمت اولReviewed by سه رخ on Sep 23Rating: 3.0ماسک تقویتی موماسک مو های طبیعی و کاملا گیاهی برای تقویت موهای ضعیف و نازک بهترین راه درمان هستند. به طوری که این ماسک ها علاوه بر تقویت و استحکام موهای سر, ریشه ی مو را نیز تقویت می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *