هزینه کراتینه مو
قیمت کراتینه مو
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آموزش تهیه ماسک جوش شیرین و گلاب
ماسک جوش شیرین و گلاب
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

ماسک جوش شیرین برای جای جوش

ماسک جوش شیرین

ماسک جوش شیرین برای جای جوش

ماسک جوش شیرین برای جای جوش

جوش یکی از مشکلات پوستی است که بسیاری از خانم ها و آقایان با آن مواجه می شوند. این مشکل بیشتر در سنین جوانای و بلوغ به سراغ فرد می آید و بیشتر در نواحی صورت، بازوها و پشت بدن نمایان می شود. برای درمان این جوش ها روش های مختلفی وجود دارد اما قبل از هر چیزی باید به پزشک متخصص مراجعه نمود. اما می توانید به جای استفاده از داروهای شیمیایی که عوارض جبران ناپذیری را دارند، از داروهای گیاهی و ماسک های طبیعی استفاده کنید. این ماسک ها هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کنند و در کنار رفع جوش صورت موجب تقویت و جوانسازی و شادابی پوست می شوند. در این مطلب ماسک جوش شیرین را برای رفع جای جوش به شما آموزش می دهیم:
مواد لازم:
- 2 عدد قرص آسپیرین
- یک فاشق چایخوری جوش شیرین
- کمی آب
   باید این 3 ماده رو با هم مخلوط نمایید تا نرم و یکدست شوند و سپس به مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست و جای جوش ها ماساژ دهید (اگه صورت شم جوش دارد، این ماسک را فقط به صورت نقطه ای روی محل جوش قرار دهید و دیگر نیاز نیست آن را ماساژ دهید.). سپس به مدت 15 دقیقه ماسک باید روی پوست بماند و در آخر با آب ولرم پوست خود را شسته و خشک کنید. این ماسک را باید 2 تا 3 بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

ماسک جوش شیرین برای جای جوشReviewed by آرایشگاه on Jun 19Rating: 3.0ماسک جوش شیرین برای جای جوشجوش شیرین یکی از بهترین مواد برای رفع جای جوش و اسکار پوستی است که می توان با آن انواع ماسک های تقویتی برای پوست را تهیه نمود. در این مقاله ماسک جوش شیرین برای جای جوش را به شما آموزش می دهیم.

جوش شیرین یکی از بهترین مواد برای رفع جای جوش و اسکار پوستی است که می توان با آن انواع ماسک های تقویتی برای پوست را تهیه نمود.

1 دیدگاه

  1. ثریا توسلی گفت:

    چقدر خوبه با ماسک طبیعی برای شادابی پوست استفاده کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *