ماسک جوش شیرین
ماسک جوش شیرین برای جای جوش
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آموزش تهیه ماسک سرکه سیب
ماسک سرکه سیب
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

ماسک جوش شیرین و گلاب

آموزش تهیه ماسک جوش شیرین و گلاب

ماسک جوش شیرین و گلاب

ماسک جوش شیرین و گلاب

ماسک جوش شیرین و گلاب یکی از ماسک های پرطرفدار برای پاکسازی و شفاف کردن پوست صورت است. برای تهیه این ماسک باید جوش شیرین و گلاب رو با هم مخلوط کنید تا حالت خمیری به دست آید.(در صورت تمایل می توان کمی سرکه سیب نیز به آن اضافه نمود تا قدرت ضدجوش و آکنه در آن را افزایش دهد). سپس این خمیر را روی صورت بمالید و به آرامی با نوک انگشتان خود پوست را ماساژ دهید و سپس اجازه دهید بین 1 تا 2 دقیقه باقی بماند. این ماسک را هفته ای 2 تا 3 بار برای درمان جوش و جای جوش استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.
   هم گلاب و هم جوش شیرین، توانایی پاکسازی پوست را به صورت عمیق دارند و چربی و باکتری و گرد و خاک را از جوش ها و پوست پاک خواهند کرد و از ایجاد آکنه جلوگیری می نمایند. جوش شیرین برای لایه برداری از پوست و از بین بردن جای جوش بسیار مؤثر است. بسیاری از ار ایشگران با تجربه در آرایشگاه به مشتریان خود توصیه می کنند که از انواع ماسک های جوش شیرین برای تقویت و محافظت از پوست استفاده نمایند تا همیشه چهره ای جوان و شاداب داشته باشند. 

ماسک جوش شیرین و گلابReviewed by آرایشگاه on Jun 20Rating: 3.0ماسک جوش شیرین و گلابدر این مقاله نحوه تهیه ماسک جوش شیرین و گلاب را به شما آموزش می دهیم.

ماسک جوش شیرین و گلاب یکی از بهترین انواع ماسک های برای درمان جوش و پاکسازی پوسشت صورت است که موجب پاکسازی و شفافیت صورت نیز خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. شقایق کردی گفت:

    واقعا زندگی شهری پاکسازی پوست لازم داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *