بانوان خوش لباس
عادات بانوان شیک‌پوش
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
پاکسازی پوست داماد
پاکسازی و شفاف سازی پوست داماد
آذر ۲۱, ۱۳۹۶

ماسک خاک رس و چای سبز

ماسک خاک رس

ماسک خاک رس و چای سبز

ماسک خاک رس و چای سبز

   یکی از پر طرفدارترین انواع ماسک خاک رس، ماسک خاک رس و چای سبز است. این ماسک جهت پیشگیری و از بین بردن بیماری آکنه بسیار مؤثر بوده و چای سبز موجود در آن موجب درخشان شدن و جوان ماندن خواهدشد. ژل آلوئه ورا موجود در این ماسک موجب تسکین پوست و کاهش التهابات پوستی می شود. در واقع کاربرد اصلی این ماسک از بین بردن آکنه و لکه های پوستی بوده و در کنار آن  رنگ پوست را نیز روشن می سازد.
مواد لازم
- بتونیت خاک رس : ۲ قاشق غذا خوری
- ژل آلوئه ورا : ۱/۲ قاشق غذا خوری
- چای سبز : به میزان لازم
طرز تهیه ماسک
   ابتدا باید خاک رس را در درون کاسه ای مناسب ریخته سپس چای سبز تازه دم را نیز به آن اضافه کنید. بعد از این که این دو را باهم مخلوط کردید ژل آلوئه ورا را به این مواد اضافه کرده و مواد ماسک را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سعی کنید  چای سبز بیشتری را به مخلوط مواد ماسک خاک رس اضافه کنید. اگر دیدید خمیر این ماسک سفت است کمی روغن درخت چای به مواد ماسک اضافه کنید. وقتی که ماسک آماده شد، صورت خود را کاملاً شسته و خشک کنید سپس این ماسک را روی صورت و گردن خود زده و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک را می توان ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده کرد.

ماسک خاک رس و چای سبزReviewed by سه رخ on Dec 12Rating: 3.0ماسک خاک رس و چای سبزماسک خاک رس و چای سبز جهت پشگیری و حتی از بین بردن انواع آکنه پوست کاربرد دارد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک خاک رس و چای سبز جهت پشگیری و حتی از بین بردن انواع آکنه پوست کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *