روش های فر کردن مو با اسپری نمک
فر کردن مو با اسپری نمک
خرداد ۳, ۱۳۹۷
کرم ضد آفتاب
ویژگیهای کرم ضد آفتاب استاندارد
خرداد ۳, ۱۳۹۷

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)

ماسک خانگی رفع موی زائد

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)

در مطلب ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم) بخش اول ماسک های خانگی را به شما معرفی کردیم. در این مطلب قسمت دوم ماسک های خانگی را به شما معرفی می کنیم.
- آرد لوبیا سبز 
   در مقایسه با سایر ماسک های برطرف کردن موهای زائد صورت، آرد لوبیا سبز به زمان طولانی‌ تری برای اثر گذاشتن نیاز دارد اما اثر آن ماندگاری بیشتری دارد و برای پوست هم خطری ندارد. آرد لوبیا سبز را با آب گرم یا با پودر زردچوبه ترکیب کرده و آن را 20 تا 25 دقیقه روی پوست‌ بگذارید و اجازه دهید خشک شود. سپس با یک دستمال مرطوب آن را از روی پوست پاک نمایید و سپس با آب سرد پوست را بشویید.این ماسک را حداقل هفته ای سه بار استفاده نمایید تا از آن نتیجه بگیرید. 
- آبلیمو و نشاسته ذرت 
   می‌ توانید با آبلیمو و نشاسته ذرت یک ماسک طبیعی تهیه کنید. این ماسک یکی از موثرترین راههای برطرف کردن موهای زائد می باشد. 10 میلی گرم آبلیمو، 30 گرم نشاسته ذرت و 150 میلی گرم آب تمیز را با هم ترکیب کرده و آن را مستقیما روی صورت بگذارید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بماند. سپس با دست آن را روی پوست بزنید و با آب بشویید.
- ماسک پوست لیمو و پرتقال 
   از پوست پرتقال و لیمو در بسیاری از محصولات زیبایی استفاده می‌ شود. عصاره‌ پوست این میوه‌ ها می‌تواند به طور طبیعی موها را بی‌ رنگ کرده و در عرض چند روز آن ها را محو کند. یک قاشق چایخوری پودر پوست پرتقال خشک شده، یک تا دو قاشق چایخوری روغن زیتون، یک قاشق چایخوری بادام آرد شده، یک قاشق چایخوری پودر پوست لیموی خشک شده، یک قاشق چایخوری جو دوسر و یک قاشق چایخوری گلاب را با هم ترکیب نمایید. خمیر به دست آمده را به مدت 5 تا 7 دقیقه روی صورت گذاشته و سپس با حرکات دورانی 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید و صورت را بشویید. این کار را حداقل هفته‌ ای دو بار انجام دهید.
- اسطوخودوس و روغن درخت چای 
   موی زائد می‌تواند یکی از علائم هیرسوتیسم یا پُرمویی در زنان باشد. راه حل درمان پُرمویی که مطالعات زیادی نیز آن را تائید نموده اند، استفاده از عصاره‌ روغنی با خاصیت آنتی اندروژنیک است. اسطوخودوس و روغن درخت چای می‌ توانند رشد موهای زائد را کاهش دهند. یک قاشق چایخوری روغن اسطوخودوس و 4 تا 6 قطره روغن درخت چای را با هم مخلوط کرده و با یک پنبه توپی آن را به پوست‌ بزنید و چند ساعت صبر نمایید. این کار را روزی یک تا دو بار و به مدت 3 ماه انجام دهید تا نتیجه مورد نظر را دریافت کنید.
هشدار: این دو عصاره بسیار قوی هستند و می‌توانند عوارضی نیز داشته باشند، بنابراین قبل از اینکه آن را مستقیما به پوست صورت خودبزنید، روی دست امتحان کنید. اگر علائمی مشاهده نکردید می‌ توانید از آن استفاده نمایید.
- تخم مرغ 
   یکی از ماسک های مؤثر و مفید تخم مرغ است. تخم مرغ می‌تواند تمام آلودگی‌ ها را از روی پوست‌ پاک کرده و آن را نرم و شاداب سازد. سفیده‌ یک تخم مرغ را با مقداری آرد ذرت و شکر ترکیب نمایید تا خمیری چسبناک ایجاد شود. سپس آن را به پشت لب‌ های خود بزنید و بعد از 30 دقیقه ماسک را بردارید.
- شنبلیله 
   شنبلیله گیاهی است که به خوبی می‌ تواند موهای زائد را از روی پوست‌ بردارد. تخم شنبلیله را شب خیسانده و روز بعد بخورید. یا اینکه دو قاشق چایخوری تخم شنبلیله راپودر کرده و با آب ترکیب کرده و خمیر درست کنید و آن را به پوست‌ پشت لب بزنید و صبر کنید تا خشک شود. با یک تکه پارچه خشک و نرم به آرامی صورت را تمیز کرده و شستشو دهید.

ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)Reviewed by آرایشگاه on May 24Rating: 3.0ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت سوم)ماسک های خانگی و طبیعی زیادی برای رفع موهای زائد صورت وجود دارند که خانم ها می توانند از آن ها استفاده کنند و پوست خود را نیز تقویت نمایند. در این مقاله طرز تهیه ماسک های طبیعی برای از بین بردن موهای سبیل را به شما آموزش می دهیم.

ماسک های خانگی و طبیعی زیادی برای رفع موهای زائد صورت وجود دارند که خانم ها می توانند از آن ها استفاده کنند و پوست خود را نیز تقویت نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *