آموزش تهیه ماسک جوش شیرین و گلاب
ماسک جوش شیرین و گلاب
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
آماده سازی آرایش صورت در آرایشگاه
آماده سازی آرایش صورت
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷

ماسک سرکه سیب

آموزش تهیه ماسک سرکه سیب

ماسک سرکه سیب

ماسک سرکه سیب

- ماسک سرکه برای رفع لکه های پوستی
   برای استفاده از این نوع ماسک، باید ابتدا ماسک سرکه سیب را رقیق کرده سپس آن را با یک پنبه روی نقاط تیره پوست خود بمالید و اجازه دهید تا نیم ساعت روی پوست باقی مانده سپس پوست را با آب شستشو دهید. این ماسک را باید دو بار در روز استفاده کنید و به مدت 6 هفته این کار را تکرار کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید. 
- ماسک عسل و سرکه سیب
   سه قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق سوپ خوری سرکه سیب مخلوط کرده تا ماده ای یکدست ایجاد شود و قبل از استفاده از این ماسک صورت خود را کامل بشویید. سپس صورت را شسته و بعد به مدت بیست دقیقه تا نیم ساعت این ماسک رو روی صورت خود نگه داشتته و برای آبکشی ابتدا با آب ولرم و با بعد با آب سرد پوست خود را شستشو دهید. این کار موجب باز شدن منافذ پوست خواهد شد. این ماسک آسیب های ظاهری پوست رو از بین برده و موجب تنظیم چربی پوست می شود. از این ماسک هفته ای دو الی سه بار بیشتر استفاده نکنید زیرا موجب ایجاد حساسیت پوستی می شود. 
- ماسک سرکه برای سفتی پوست
   برای استفاده از خواص این ماسک باید یک قاشق سوپ خوری سرکه را با دو استکان آب مخلوط کرده و یا یک چهارم استکان سرکه را با یک چهارم آب ترکیب کنید و به آرامی  روی پوست صورت خود بمالید. اجازه دهید این ماسک روی پوست خشک شده و سپس آن را آبکشی کنید.
- ماسک جوش شیرین و سرکه سیب
   دو قاشق سوپ خوری سرکه سیب را با سه قاشق سوپ خوری جوش شیرین ترکیب کرده و با سرانگشتان خود این ماسک را  روی صورت خود بمالید و اجازه دهید ماسک سرکه سیب پانزده الی بیست دقیقه روی صورت باقی بماند و برای شستن صورت ابتدا با آب ولرم و بعد با آب سرد، پوست صورت را شستشو دهید و بعد از این کارها از کشیدن پوست خودداری کرده و برای پوست خود از یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده نمایید. هفته ای یه بار از این ماسک استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید.

ماسک سرکه سیبReviewed by آرایشگاه on Jun 20Rating: 3.0ماسک سرکه سیبسرکه سیب دارای خواص بسیار زیادی برای پوست صورت است که با استفاده از آن می توان انواع ماسک های مناسب پوست صورت را تهیه کرد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک های سرکه سیب را به شما آموزش می دهیم.

سرکه سیب دارای خواص بسیار زیادی برای پوست صورت است که با استفاده از آن می توان انواع ماسک های مناسب پوست صورت را تهیه کرد.

2 دیدگاه ها

  1. پانا گفت:

    واقعا ماسک سرکه ، پوست را سفت میکنه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *