آموزش آرایش چشم آبی
آرایش چشم آبی
آذر ۲۳, ۱۳۹۶
براشینگ مو
براشینگ موی آقایان
آذر ۲۴, ۱۳۹۶

ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسر

ماسک خاک رس

ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسر

ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسر

   مایک خاک رس با جو دو سر باکتری های عامل آکنه را از بین می برد. بلغور جو دو سر خواص ضد التهاب داشته و تسکین دهنده پوست بوده و سلول های مرده را در سطح پوست از بین می برد. در این مقاله قصد داریم نحوه تهیه این ماسک خانگی را به شما آموزش دهیم. به توصیه آرایشگران و متخصصان پوست این ماسک را در درون کاسه غیر فلزی تهیه کرده و مواد موجود در این ماسک را با کمک یک قاشق غیر فلزی با یکدیگر مخلوط نمایید.
مواد لازم
بنتونیت خاک رس : ۱ قاشق غذا خوری
آب : ۴ قاشق غذا خوری
اسانس درخت چای : ۴ قطره
بلغور جو دو سر : به میزان لازم
طرز تهیه ماسک
   ابتدا باید یک قاشق غذا خوری از بنتونیت خاک رس را در درون کاسه ای مناسب غیر فلزی ریخته سپس یک قاشق غذا خوری بلغور را به خاک رس اضافه کرده و این مواد را با چند قطره آب حسابی مخلوط نمایید. سپس چهار قطره از اسانس درخت چای را به مواد مخلوط شده اضافه نمایید و مقداری آب به این مخلوط اضافه کنید تا خمیر یکدستیایجاد  شود. سپس ماسک را روی صورت خود که از قبل کرده اید به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید و بعد از این مدت زمان صورت خود را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک را می توان ۱ تا ۲ دو بار در هفته استفاده کرد.

ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسرReviewed by سه رخ on Dec 14Rating: 3.0ماسک صورت خاک رس و بلغور جو دوسرماسک خاک رس و بلغور موجب پاکسازی و لایه برداری صورت شده و پوستی شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

ماسک خاک رس و بلغور موجب پاکسازی و لایه برداری صورت شده و پوستی شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد.

1 دیدگاه

  1. Shadi گفت:

    سلام..ممنون ..خسته نباشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *