کرم سی گل
کرم لیفتینگ سی گل
آذر ۲, ۱۳۹۶
راز داشتن ناخن بلند
راز داشتن ناخن های بلند
آذر ۳, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با لیمو

ماسک لیمو برای لب

ماسک ضد چروک دور لب با لیمو

ماسک ضد چروک دور لب با لیمو

   برای برطرف کردن چین و چروک های دور لب و خط خنده می توان با استفاده از میوه ها ماسک های طبیعی درست کرده و از آن ها بعنوان درمان خانگی استفاده کرد. یکی از این ماسک های خانگی ماسک لیمو است. برای تهیه این ماسک یک عدد لیمو را نصف کرده و روی اطراف دهان بمالید. حتی می توان به جای لیمو، از آبلیمو برای برطرف کردن خطوط خنده نیز استفاده کنید.
   این روش یکی از بهترین روش ها برای رفع خطوط عمیق خنده است. زیرا اسیدی که در آبلیمو و یا خود لیمو وجود دارد، موجب سفت شدن پوست شده و می تواند چین و چروک های اطراف لب را به مرور زمان از بین ببرد. همچنین غلظت بالای ویتامین C در لیمو به خنثی شدن رادیکال های آزاد پوست کمک خواهد کرد. حتی می توان آبلیمو را با آب پرتقال مخلوط کرده و روی نواحی که چین و چروک دارد، ماساژ دهید. میزان ویتامینی که این دو نوع میوه تولید می کنند مانع از ایجاد چین و چروک پوست خواهد شد. 

ماسک ضد چروک دور لب با لیموReviewed by سه رخ on Nov 24Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با لیمویکی از روش های درمان چین و چروک های صورت استفاده از ماسک های خانگی مانند ماسک لیمو است که بسیار مؤثر می باشد. در این مقاله این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

یکی از روش های درمان چین و چروک های صورت استفاده از ماسک های خانگی مانند ماسک لیمو است که بسیار مؤثر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *