خشکی مو
پیشگیری از خشکی مو
دی ۱۴, ۱۳۹۶
روغن هفت مغز و هسته انگور
رشد سریع مو با روغن هسته انگور و هفت مغز
دی ۱۴, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جو

ماسک بلغور جو

ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جو

ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جو

   جالب است بدانید بلغور جو یکی از مفیدترین مواد برای تغذیه پوست صورت است که می توان از آن استفاده کرد. بسیاری از خانم ها در گذشته برای مراقبت از پوست خود از ماسک طبیعی بلغور جو استفاده می کردند. امروزه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه این ماسک طبیعی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. برای تهیه این ماسک بهتر است مقداری بلغور جو را با شیر، ماست، گلاب یا حتی آب مخلوط کنید و جسابی هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند.
   این خمیر را به آرامی اطراف و روی خطوط خنده و دور لب بمالید و به مدت 15 تا 20 دقیقه منتظر بمانید. پس از گذشت این مدت صورت خود را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک طراوت و شادابی خاصی به پوست شما داده و موجب آبرسانی در لایه های پوست خواهد شد. با استفاده از این ماسک به مرور زمان متوجه محو شدن چروک های ریز اطراف لب خواهید شد. استفاده از ماسک های طبیعی در طول زمان نتیجه دلخواه را خواهند داد اما هیچگونه عوارضی نداشته و خواص فراان دیگری نیز برای پوست و بدن خواهند داشت. 

ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جوReviewed by سه رخ on Jan 4Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با بلغور جوماسک ضدچروک بلغور جو یکی از معروف ترین ماسک های خانگی برای ترمیم و رفع چین و چروک و خطوط لبخند دور لب است. در این مقاله شما را تهیه این نوع ماسک آشنا می کنیم.

ماسک ضدچروک بلغور جو یکی از معروف ترین ماسک های خانگی برای ترمیم و رفع چین و چروک و خطوط لبخند دور لب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *