کاشت ریش و سبیل
خطرات کاشت ریش و سبیل
آذر ۲, ۱۳۹۶
کرم سی گل
کرم لیفتینگ سی گل
آذر ۲, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب میوه ای

ماسک میوه ای

ماسک ضد چروک دور لب میوه ای

ماسک ضد چروک دور لب میوه ای

همه ما می دانیم که میوه ها فیبر بالایی دارند و همچنین می دانیم یکی از دلایل ایجاد خطوط خنده و چروک دور لب خشک شدن پوست است؛ بنابراین استفاده از آبمیوه ها می تواند کمک زیادی در پیشگیری از ایجاد این خطوط کند. بسیاری از میوه ها برای آبرسانی پوست و رفع خشکی و چین و چروک های پوست مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال میوه هایی مانند: آناناس، آووکادو، انگور، سیب و غیره. شما می توانید به راحتی آب آناناس و سیب راه تهیه کرده و روی صورت خود بمالید. این دو میوه جزء بهترین گزینه ها برای حذف چین و چروک های عمیق صورت و همچنین یکی از مؤثرترین راهکار ها برای برطرف کردن یا کاهش خطوط خنده به حساب می آیند. بهتر است این ماسک را حدود 10 تا 15 دقیقه روی صورت گذاشته و سپس با آب خنک بشویید.
   این ماسک را می توان در طول هفته یک با دو بار روی صورت قرار داد. البته می توان آب این میوه ها را نیز به صورت روزانه میل کنید و تأثیرات آن را در طول زمان بر روی پوست خود مشاهده کنید. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به عروس خانم ها و حتی سایر افراد توصیه می کنند به صورت روزانه از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند تا هم سلامتی بدن تأمین شود و هم اینکه پوست و مو تقویت گردند.

ماسک ضد چروک دور لب میوه ایReviewed by سه رخ on Nov 23Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب میوه ایبسیاری از میوه ها خاصیت آبرسانی داشته و خشکی و چین و چروک های سطح پوست را به راحتی درمان می کنند. در این مقاله ماسک های میوه ای مناسب برای پوست را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از میوه ها خاصیت آبرسانی داشته و خشکی و چین و چروک های سطح پوست را به راحتی درمان می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *