دستگاه لیزر Nd:YAG
لیزر Nd:YAG برای رفع موهای زائد
دی ۱۷, ۱۳۹۶
مدل بستن مو-آسیب بستن مو
آسیب های بستن مو
دی ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا

ماسک مرطوب کننده صورت با آلوئه ورا

ماسک مرطوب کننده صورت با آلوئه ورا

   گیاه آلوئه ورا یکی از گیاهان طبیعی برای پوست است که ضد جوش و ضد آکنه بوده و برطرف کننده چین و چروک پوست می باشد. به علاوه این گیاه شاداب کننده، برطرف کننده لک و کک و مک، شفاف کننده، جوان کننده و آب رسان قوی برای پوست است و از بروز تورم و خارش پوستی جلوگیری خواهد کرد و در بسیاری از سوختگی ها کاربرد دارد. بسیاری از کمپانی های تولید لوازم آرایشی از این گیاه در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کنند و محصولات ارگانیک این گیاه را به بازار عرضه می کنند.  
   آلوئه ورا علاوه بر تمامی فواید ذکر شده دارای اثر صاف کنندگی پوست های خشک و آسیب دیده می باشد و رطوب موردنیاز پوست را تأمین می کند. به کمک این گیاه می توان یک ماسک آبرسان و مرطوب کننده برای پوست تهیه کرد. آلوئه ورا دارای خواص غنی ضدعفونی کننده و ضد قارچی است که پوست آسیب دیده را ترمیم کرده و یک لایه حفاظتی ایجاد می‌کند. می توان این گیاه را با چاقو بریده و مواد داخل آن را که به صورت ژل است به پوست خود بزنید و اجازه دهید که بر روی پوست خشک شود سپس با آب سرد صورت خود را شست و شو دهید. 

ماسک مرطوب کننده صورت با آلوئه وراReviewed by سه رخ on Jan 7Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با آلوئه وراآلوئه ورا یکی از گیاهان پرخاصیت برای پوست است که موجب آبرسانی و رفع چین و چروک و لک و کک مک های سطح پوست می شود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

آلوئه ورا یکی از گیاهان پرخاصیت برای پوست است که موجب آبرسانی و رفع چین و چروک و لک و کک مک های سطح پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *