آرایش و زیبایی
زیبایی خود را بیشتر کنید
دی ۱۳, ۱۳۹۶
خشکی مو
پیشگیری از خشکی مو
دی ۱۴, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با آووکادو

ماسک آبرسان آووکادو

ماسک مرطوب کننده صورت با آووکادو

ماسک مرطوب کننده صورت با آووکادو

   آووکادو یکی از میوه های استوایی است که در ایران تقریبا کمیاب بوده و برای ترمیم و تقویت پوست مو بسیار مؤثر و مفید است. ویتامین ها و اسیدهای چرب موجود در آواکادو می‌ توانند پوست را تقویت نمایند. آووکادو حاوی مقادیر بالای ویتامین A است که موجب ترمیم پوست و صاف نگه داشتن آن می شود. آووكادو سرشار از كارتنوئيدها (نوعي آنتي‌اكسيدان) مانند آلفا كاروتن، بتا كاروتن، بتا كريپتوكسانتين، زيكسانتين و لوتئين است که از بين برنده راديكال‌ هاي آزاد سطح پوست بوده و یک محافظ بسیار خوب براي پوست می باشند و از آسيب‌ هاي محيطي كه موجب ايجاد چين و چروك و خطوط ريز پوستي و ديگر عوامل نشانگر پيري زودرس مي‌باشند، پيشگيري خواهند کرد.
   بسیاری از ارایشگران در آرایشگاه به مشتری هایی که پوست خشک دارند توصیه می کنند از این میوه برای نرمی و لطافت پوست استفاده نمایند. برای استفاده از آووکادو برای مرطوب کردن پوست، باید یک عدد آواکادو را خرد کنید و روی ناحیه خشک صورت قرار دهید و اجازه دهید به مدت ده دقیقه روی آن بماند. جهت اثر گذاری بیشتر، سعی کنید هر روز اینکار را تکرار کنید تا نتیجه مطلبو بگیرید. 

ماسک مرطوب کننده صورت با آووکادوReviewed by سه رخ on Jan 4Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با آووکادوآووکادو یکی از میوه های استوایی است که برای ترمیم و تقویت پوست بسیار مفید بوده و موجب لطافت و آبرسانی پوست خواهد شد. در این مقاله نحوه استفاده از این ماسک برای مرطوب کردن پوست را به شما آموزش می دهیم.

آووکادو یکی از میوه های استوایی است که برای ترمیم و تقویت پوست بسیار مفید بوده و موجب لطافت و آبرسانی پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *