روغن درخت چایی
ماسک آبرسان مو با روغن درخت چای
دی ۲۳, ۱۳۹۶
رفع موهای زائد پا
رفع موهای زائد پا با ترکیب شکر و عسل و لیمو
دی ۲۳, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با عسل

ماسک آبرسان عسل

ماسک مرطوب کننده صورت با عسل

ماسک مرطوب کننده صورت با عسل

   عسل یکی از بهترین روش های درمان آکنه است زیرا آلودگی های پوست را جذب کرده و پوست ا سم زدایی خواهد کرد. در واقع عسل یکی از بهترین پاک کننده های پوست است. پوست هایی که مستعد جوش هستند، همواره در معرض جوش قرار خواهند گرفت. عسل حاوی بهترین آنتی اکسیدان ها می باشد و به همین دلیل جز بهترین راه های از بین بردن چین و چروک پوست می باشد زیرا رادیکال های آزاد را از پوست دور می کند.
   عسل یکی از طبیعی ترین مواد برای ترمیم و تقویت پوست است که از زمان های گذشته از آن استفاده می شده است.  عسل نه تنها باکتری‌ های مضر را از سطح پوست پاک می کند، بلکه دارای خواص صاف کنندگی بوده که خراش های پوست را به صورت کامل ترمیم می نماید. عسل همچون یک مرطوب کننده عمل حواهد کرد و موجب آبرسانی پوست خواهد شد. برای آبرسانی پوست با عسل باید عسل خام را روی ناحیه مورد نظر پوست قرار داده و به مدت ده دقیقه اجازه دهید بماند سپس آن را از سطح پوست پاک کنید.

ماسک مرطوب کننده صورت با عسلReviewed by سه رخ on Jan 13Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با عسلعسل دارای خواص ترمیم کنندگی و پاکسازی پوست بوده و موجب نرم شدن و آبرسانی پوست صورت شده و آکنه های پوست را از بین می برد. در این مقاله این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

عسل دارای خواص ترمیم کنندگی و پاکسازی پوست بوده و موجب نرم شدن و آبرسانی پوست صورت شده و آکنه های پوست را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *