لیزر موی زائد بدن
آمادگی لازم قبل از لیزر موهای زائد
دی ۱۶, ۱۳۹۶
آموزش نگهداری مو بلند
نکاتی درباره نگهداری مو بلند
دی ۱۶, ۱۳۹۶

ماسک مرطوب کننده صورت با مایونز

ماسک آبرسان مایونز

ماسک مرطوب کننده صورت با مایونز

ماسک مرطوب کننده صورت با مایونز

   افرادی که پوست خشک دارند باید بیشتر به پوست خود رسیدگی کنند. زیرا این پوست ها زودتر از سایر انواع پوست دچار چین و چروک و پیری زودرس خواهد شد. یکی از مرطوب کننده های قوی برای پوست های خشک ماسک سس مایونز می باشد که به دلیل داشتن چربی در فرمولاسیون خود موجب نرم و مرطوب شدن پوست می گردد. مایونز سرشار از چربی و تخم‌ مرغ است و به همین دلیل برای پوست های خشک گزینه مناسبی است. در واقع مایونز حاوی خواص مرطوب کنندگی طبیعی است که رطوبت پوست را حفظ خواهد کرد. برای تهیه این ماسک کافیست یک قاشق چایخوری مایونز را به مدت زمان ۱۵ دقیقه روی پوست قرار دهید تا پوست نرم شود. 
   بسیاری از آرایشگران و متخصصان پوست استفاده از ماسک های طبیعی را بهترین راه برای درمان خشکی پوست می دانند. زیرا استفاده از کرم ها و لوسیون های شیمیایی امکان بروز عوارض جانبی را بر روی پوست دارد.

ماسک مرطوب کننده صورت با مایونزReviewed by سه رخ on Jan 6Rating: 3.0ماسک مرطوب کننده صورت با مایونزمایونز به دلیل چربی که در فرمولاسیون خود دارد می تواند موجب آبرسانی و مرطوب کردن پوست شده و از پوست محافظت کند. در این مقاله این ماسک خانگی را به شما آموزش می دهیم.

مایونز به دلیل چربی که در فرمولاسیون خود دارد می تواند موجب آبرسانی و مرطوب کردن پوست شده و از پوست محافظت کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *