ماسک عسل و روغن بادام
پوستی شاداب با ماسک عسل
آذر ۱۴, ۱۳۹۶
تبلیغات آرایشگاه زنانه
متن تبلیغات آرایشگاه زنانه
آذر ۱۴, ۱۳۹۶

ماسک موی موسیر

ماسک سیر

ماسک موی موسیر

ماسک موی موسیر

   افرادی که دچار ریزش شدید موی سر هستند و تمایل دارند موهایشان به صورت مرتب مجدداً رشد کند توصیه می کنیم از ماسک موسیر برای موها استفاده کنید. در این ماسک سوزش سر کاملاً طبیعی است زیرا سیر موجب به جریان افتادن سریع تر خون خواهد شد. همچنین سیر موجب تحریک فولیکول‌ های موی سر خواهد شد که در نتیجه موجب تسریع در رشد مو می شود. ماسک موی سیر برای ریزش مو و رشد مجدد موها بسیار مفید بوده و نتیجه سریعی بر روی مو خواهد داشت. ماساژ پوست سر با سیر له شده می‌تواند موجب تقویت موها شود. برای تهیه ماسک موسیر مواد زیر را تهیه کنید:
- سیر متوسط – هشت یا ۹ حبه
- روغن زیتون – یک لیوان کوچک
روش آماده سازی: ابتدا پوست سیرها را کنده و سپس له کنید. روغن زیتون را در تابه گرم کرده و روی پوره سیر بریزید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط سیر و روغن را در یک بطری شیشه ای ریخته و اجاره دهید دو تا سه روز بماند. هفته ای دوبار این ماسک خانگی را روی پوست سر خود گذاشته و ماساژ دهید. ماسک را به مدت یک ساعت روی موها گذاشته و سپس با آب ولرم بشویید.سیر یکی از شیوه های درمان‌ سنتی برای بیماری پوستی به نام طاسی منطقه ای است ولی در حال حاضر با ورود داروهای مدرن و جدید مصرف نمی‌شود. سیر موجب افزایش ضخامت تارهای مو شده و از این طریق مانع از  ریزش مو می شود. 

ماسک موی موسیرReviewed by سه رخ on Dec 5Rating: 3.0ماسک موی موسیریکی از ماسک های گیاهی که برای افزایش ضخامت و تقویت مو کاربرد دارد ماسک موسیر است. در این مقاله این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

از بین انواع ماسک مو یکی از ماسک های گیاهی که برای افزایش ضخامت و تقویت مو کاربرد دارد ماسک موسیر است.

1 دیدگاه

  1. سارا گفت:

    وای این ماسک عالیه. من ازش استفاده کردم واقعا معجزه می کنه. مامان بزرگم بهم گفته بودش قبلا. جالبه شما روش های خونگی و سنتی رو کاملا داخل سایتتون قرار دادین مرسی واقعا که همه رو تشویق می کنید از چیزای شیمیایی دوری کنن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *