ریموور رنگ مو
روش استفاده از ریموور رنگ مو
مهر ۱۷, ۱۳۹۶
رفع تیرگی بدن
رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)
مهر ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیده

ماسک ویتامینه

ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیده

ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیده

   برای ترمیم موهای آسیب دیده می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. معمولاً در آرایشگاه برای ترمیم موهای آسیب دیده از ویتامینه مو استفاده می کنند تا موها دوباره شاداب و قوی شوند. بعضی از خانم ها  و حتی آرایشگران عزیز تمایلی به استفاده از مواد شیمیایی ندارند و ترجیح می دهند از ماسک های خانگی برای ترمیم موها استفاده نمایند. در ادامه ماسک های خانگی ترمیم موهای آسیب دیده را به شما آموزش می دهیم.
ماسک تخم مرغ:
   برای ترمیم موهاای که دچار آسیب دیدگی شده اند دو عدد تخم مرغ را در یک ظرف مخلوط کرده و بعد از شستن موها با شامپو از این تخم مرغ ها بعنوان حالت دهنده مو استفاده نمایید. به مدت یک تا دو دقیقه قبل از شست و شوی موها اجازه دهید این ترکیب جذب موهایتان گردد.
ماسک موز:
   موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که موهای خشک و آسیب دیده را درمان می کند. به تناسب حجم و قد موها یک یا چند موز را له کرده و به صورت پوره تهیه کنید و سپس موهای خود را با آن ماساژ دهید. بعد از گذشت مدت زمان 15 دقیقه می توانید موهای خود را بشویید.
ماسک مایونز:
   سس ماینوز که یک چاشنی برای انواع ساندویچ ها و سالاد هاست بعنوان یک ماسک ویتامینه برای نرم شدن تارهای خشک و آسیب دیده مو استفاده می شود. زمانی که موها خشک هستند یک فنجان مایونز را به آن زده و پوست سر را ماساژ دهید. بعد از مدت زمان 15 دقیقه می توانید موهای خود را بشویید.

ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیدهReviewed by سه رخ on Oct 9Rating: 3.0ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیدهماسک های خانگی جهت ویتامینه کردن موهای آسیب دیده بیشترین کاربرد را در آرایشگاه دارند. در این مقاله ماسک های خانگی برای ترمیم موهای آسی دیده را به شما اموزش می دهیم.

ماسک های خانگی جهت ویتامینه کردن موهای آسیب دیده بیشترین کاربرد را در آرایشگاه دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *