فواید گوجه فرنگی
خواص گوجه فرنگی برای پوست و مو
تیر ۱۲, ۱۳۹۷
نارنجی شدن مو
علت نارنجی شدن رنگ موها
تیر ۱۳, ۱۳۹۷

ماسک ژاپنی برای پوست صورت

ماسک ژاپنی

ماسک ژاپنی برای پوست صورت

ماسک ژاپنی برای پوست صورت

   بسیاری از ما با دیدن زنان ژاپنی در تلویزیون و یا حتی گردشگران ژاپنی در پی راز زیبایی و صافی پوست آن ها هستیم. در واقع دلیل اصلی زیبایی پوست زنان ژاپنی، برنج است، آن‌ها به روش‌ های مختلف از این گیاه پر خاصیت برای حفظ سلامت پوست‌ خود استفاده می‌ کنند. به همین دلیل سعی داریم در این مطلب ماسک ژاپنی را که موجب زیبایی و صافی پوست می شود را به شما عزیزان آموزش دهیم:

تهیه ماسک ژاپنی برای زیبایی پوست صورت

   ماسک ژاپنی یکی از ماسک های تقویتی برای پوست صورت است که با برنج تهیه می شود. کار اصلی این ماسک، رفع لکه، چین و چروک و لایه‌ های مرده پوست است و ژاپنی‌ ها آن را به عنوان روشی برای کشیدن پوست صورت به روش طبیعی استفاده می‌ کنند. برای تهیه ماسک ژاپنی به مواد زیر نیاز دارید:
- شیر 1 قاشق غذاخوری
- عسل 1 قاشق غذاخوری
- برنج ارگانیک 2 قاشق غذاخوری
روش تهیه ماسک ژاپنی
   برای تهیه ماسک ژاپنی باید اول برنج را به خوبی در آب پخته و آب برنج را از آن جدا کنید و کنار بگذارید. برنج آبکش شده را با شیر جوشیده ترکیب نمایید. پس از آنکه برنج و شیر گرم به خوبی با هم مخلوط شدند عسل را به آن اضافه کنید. برای استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را کاملاً و با دقت شسته و اجازه دهید پوست صورت کاملا خشک شود. سپس ماسک آماده شده را با دقت روی پوست صورت بگذارید. بعد از مدت 20 دقیقه باید صورت خود را بشویید. در این مرحله به آب برنجی که قبلاً کنار گذاشته‌ اید نیاز داریم.  برای شستن ماسک برنج از روی پوست از آب برنج استفاده کنیدپس از چند دقیقه می‌توانید با آب پوست صورت خود را بشویید. 

ماسک ژاپنی برای پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Jul 4Rating: 3.0ماسک ژاپنی برای پوست صورتماسک ژاپنی ماسکی بر پایه برنج است که تمامی لکه دهای سطح پوست و چین و چروک های آن را به کلی از بین برده و موجب درخشان و شفاف شدن پوست می گردد. در این مقاله ماسک ژاپنی برای پوست صورت را به شما آموزش می دهیم.

ماسک ژاپنی ماسکی بر پایه برنج است که تمامی لکه دهای سطح پوست و چین و چروک های آن را به کلی از بین برده و موجب درخشان و شفاف شدن پوست می گردد.

1 دیدگاه

  1. دینا گفت:

    مطلب جالبی بود…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *