بهترین روش رنگ ابرو
چطور ابروها را روشن کنید؟
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶
کرم تقویت کننده ناخن
کرم گیاهی تقویت ناخن
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

ماندگاری عطر و ادکلن

ترفند ماندگاری عطر و ادکلن

ماندگاری عطر و ادکلن

ماندگاری عطر و ادکلن

برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن راهکارهای زیر را مطالعه فرمایید تا همیشه و هر زمان خوشبو باشید:
 1. اگر دوست دارید بوی عطر شما ماندگارتر باشد آنها را در جاهایی مانند حمام و یا دیگر جاهای مرطوب و گرم نگهداری نکنید.
2. ابتدا به نقاط نبض دار خود وازلین زده و سپس عطر بزنید تا ماندگاری آن افزایش یابد.  روغن بوی عطر را بیشتر از اسپری روی پوست خشک نگه می دارد.
3. قبل از عطر زدن یک لوسیون بی بو بزنید. ترکیبات روغنی عطر را طولانی تر نگه خواهند داشت، ابتدا مرطوب کننده زده تا عطر روی شما قفل شود!
4. اسپری را بعد از دوش و قبل از لباس پوشیدن بزنید. رطوبت روی بدن به حفظ بوی عطر کمک زیادی می کند. این کار همچنین از لک دار شدن لباس ها و جواهرات ظریف با عطر جلوگیری می کند.
5. بعد از اسپری کردن عطر روی مچ دست آن را به هم نمالید. اگر مچ دست های خود را به هم بمالید، نقطه قوی عطر زودتر از بین خواهد رفت در نتیجه ماندگاری آن کاهش می یابد.
6. نقاط نبض دار و محل های گرم روی بدن را برای عطر زدن انتخاب کنید. نقاط گرم موجب پخش شدت عطر به نقاط دیگر بدن شده و اسپری کردن آنها به قوزک و ساق پا، عطر را در سراسر روز حفظ می کند. 
نقاط مناسب عطر زدن: 1: مچ دست ها 2: داخل بازوها 3: گردن 4: بین زیر سینه و بالای ناف 5: پشت زانوها 6: روی ساق پا و قوزک پا
7. برای داشتن رایحه ملایم عطر، آن را روی هوا اسپری کرده و به آرامی از آن فضا عبور کنید. با این کار اسپری به طور مساوی در کل بدن پخش شده و تنها یک رایحه ملایم از عطر روی شما باقی خواهد ماند. این روش برای وقت هایی که نمی خواهید بوی عطر قوی باشد بسیار مناسب است.
8. اسپری کردن عطر به طور مستقیم روی موها ممکن است باعث خشکی آنها شود، در عوض عطر را روی برس مو بزنید و سپس با آن روی موها بکشید. با این کار موها رایحه ملایم عطر خواهند گرفت بدون اینکه دچار آسیب دیدگی شوند. 

ماندگاری عطر و ادکلنReviewed by سه رخ on Mar 14Rating: 3.0ماندگاری عطر و ادکلنبرای ماندگاری عطر و ادکلن روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از این ترفندها می توان ماندگاری عطر و ادکلن را به چند روز نیز رساند. در این مقاله این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.

برای ماندگاری عطر و ادکلن روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از این ترفندها می توان ماندگاری عطر و ادکلن را به چند روز نیز رساند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *