آموزش هایلایت ومش
مش و هایلایت با فویل
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷
آموزش آرایش طبیعی
آموزش آرایش طبیعی
خرداد ۱۶, ۱۳۹۷

ماندگاری لاک ژلیش

بررسی ماندگاری لاک ژلیش

ماندگاری لاک ژلیش

ماندگاری لاک ژلیش

   لاک های ژلیش (ژله ای) یکی از انواع لاک های ناخن هستند که امروزه در بسیاری از آرایشگاه های زنانه و در قسمت ناخن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این لاک ها با لاک های معمولی کمی تفاوت دارند و به خاطر ماندگاری طولانی که دارند بسیار پرطرفدار می باشند. در واقع مهمترین ویژگی این نوع لاک ها ماندگاری آن است زیرا به سادگی نه پاک می شوند و نه ترک میخورند. لاک های ژلیش برای خانم هایی مناسب است که میخواهند همیشه لاک داشته باشند و لاک ناخ ها به زودی پاک نشود. ای ننوع لاک ها در برابر آب و مواد شوینده مقاوم بوده و به هیچ وگجه پاک نمی شوند. 
   لاک های ژلیش بسیار مقاوم هستند که این مقاومت حدوداً 1 ماه و شاید هم بیشتر است.  پس زمانی که در یک ماه چند جشن و عقد و عروسی پیش رو دارید می توان از لاک ژلیش استفاده نمود. لاک های ژلیش را حتی با استون معمولی نمی توان پاک کرد و برای پاک کردن آن باید از سوهان استفاده نمود. اگر از لاک ژلیش به خوبی مراقبت شود حتی تا دو ماه نیز دوام می آورد. به دلیل ماندگاری بالای این نوع لاک ها از آن برای طراحی ناخن عروس در آرایشگاه بسیار استفاده می شود. 

ماندگاری لاک ژلیشReviewed by سه رخ on Jun 5Rating: 3.0ماندگاری لاک ژلیشلاک ژلیش یک از انواع لاک است که دارای ماندگاری بالایی بوده و نسبت به سایر انواع لاک تفاوت هایی دارد به طور مثال با استون پاک نمی شود یا با دستگاه یو وی خشک می شود. در این مقاله ماندگاری لاک ژلیش را بررسی می کنیم.

لاک ژلیش یک از انواع لاک است که دارای ماندگاری بالایی بوده و نسبت به سایر انواع لاک تفاوت هایی دارد به طور مثال با استون پاک نمی شود یا با دستگاه یو وی خشک می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *