ترمیم ناخن شکسته
چطور ناخن شکسته را درست کنیم؟
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶
اسپری نمک دریایی
موجدار کردن مو با اسپری نمک دریایی
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶

مانیکور ناخن در منزل

آموزش مانیکور در منزل

مانیکور ناخن در منزل

مانیکور ناخن در منزل

   مانیکور کردن روشی برای مرتب کردن ناخن های دست است که به طور معمول در آرایشگاه توسط ناخن کار انجام می شود. اما می توانید این روش مراقبت را در منزل نیز انجام دهید. برای مانیکور در منزل ابتدا لوازم آن را در تهیه کنید سپس دست‌ ها و ناخن‌ ها را کاملا شسته و با یک ناخن‌ گیر گوشه‌ های ناخن را به شکل مورد نظر فرم دهید. لبه‌ ها و روی ناخن‌ ها را با استفاده از یک بافر ناخن صیقل دهید. اگر روی ناخن از قبل آثار لاک و برق ناخن وجود دارد، حتما آن را پاک نمایید. سعی کنید برای پاک کردن ناخن ها از یک پاک کننده غیر استونی استفاده کنید تا بافت ناخن‌ ها آسیب ندیده و سالم بماند. 
   مقداری روغن یا لوسیون به اطراف ناخن‌ها زده تا کاملا نرم شوند. حال با استفاده از ابزار مخصوصی که در کیت مانیکور ناخن وجود دارد پوسته های کوتیکول را به آرامی به عقب برگردانده تا ناخن ها مرتب و زیبا شوند. وظیفه این کوتیکول محافظت از ناخن در برابر میکروب‌ها است، به همین دلیل آن‌ ها را از بین نبرید. بلکه با یک لایه‌بردار مناسب، پوست دست‌ ها، مچ و ساعد دست را لایه‌برداری نمایید و برای پاک کردن زیر ناخن‌ ها از یک براش مخصوص تمیز کننده زیر ناخن استفاده کنید. سپس دست‌ها را شسته و با یک حوله تمیز خشک کنید.
   حال نوبت بیس کت زدن بر روی بستر ناخن است. بیس کت موجب محافظت و ماندگاری بیشتر مانیکور می شود. پس از اینکه "بیس کت" کاملا خشک شد، به دستان خود مرطوب کننده بزنید. حال نوبت لاک زدن است. رنگ مورد علاقه و دلخواه خود را انتخاب کرده و یک لایه از آن را روی ناخن‌ ها بزنید. براش لاک را روی ابتدای ناخن‌ ها گذاشته و صاف تا انتهای ناخن بکشید. کناره‌ های ناخن را فراموش نکنید و با آرامی لاک بزنید تا حبابی در زیر ناخن ایجاد نشود. پس از خشک شدن لایه اول، برای مشخص شدن رنگ لاک یک لایه دیگر هم بزنید. حال باید "تاپ کت" را به ناخن ها بزنید. این لایه برای محافظت از لاک و مانیکور است تا زود از بین نروند. در آخر می توان برای درخشندگی و براق شدن ناخن ها از "تاپ کت" استفاده کنید. 

 

مانیکور ناخن در منزلReviewed by سه رخ on Mar 4Rating: 3.0مانیکور ناخن در منزلمانیکور ناخن شیوه ای برای مراقبت از ناخن ها است که در منزل توسط ابزار مانیکور به راحتی قابل انجام است. در این مقاله مانیکور ناخن در منزل را به شما اموزش می دهیم.

مانیکور ناخن شیوه ای برای مراقبت از ناخن ها است که در منزل توسط ابزار مانیکور به راحتی قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *