موهای چرب
مراقبت از موهای چرب
مهر ۸, ۱۳۹۶
آرایش خلیجی
نکات آرایش خلیجی
مهر ۹, ۱۳۹۶

محصولات آرایشی Nvey eco Skincare

آشنایی با محصولات آرایشی Nvey eco Skincare

محصولات آرایشی Nvey eco Skincare

محصولات آرایشی Nvey eco Skincare

                

                    اِن وی اکو محصول کشور استرالیاست و تنها دارنده دو گواهی ارگانیک معتبر و بین المللی به نام های NSF ‏(‏گواهی ارگانیک ایالات متحده آمریکا‏)‏ و NaTrue (‏گواهی ارگانیک اتحادیه اروپا‏)‏ در دنیاست. این امر نشان می دهد تمام مواد به کار رفته در کلیه محصولات انوی اکو، طبیعی و ارگانیک هستند‏.‏ کمپانی پاپیتال (Papital Co) نماینده انحصاری «انوی اکو» در ایران، عراق، آذربایجان، ارمنستان و سوریه میباشد.
اِن وی اکو تنها دارنده دو گواهی معتبر بین المللی به نام های NSF(گواهی ایالات متحده آمریکا) و NaTrue(گواهی اتحادیه اروپا) در دنیاست که نشان می دهد تمام مواد به کار رفته در کلیه این محصولات طبیعی بوده و ارگانیک هستند.این برند در دنیای لوازم آرایش تحت عنوان لوازم آرایش ناب ارگانیک بپردازد و به این ترتیب مبتکرانه ترین و نوآورانه ترین برند قرن را به مصرف کنندگان این محصولات عرضه کند.«اِن وی اکو» نه تنها دسته ای جدید از لوازم آرایش لوکس با کیفیتی فوق العاده، تنوع رنگی عالی و اثری خیره کننده و ماندگار بر روی پوست است، بلکه به دلیل آن که این برند کاملاً گیاهی و ارگانیک است، خواص بی نظیر دیگری هم به همراه دارد.در فرمولاسیون منحصر به فرد لوازم آرایش ارگانیک «اِن وی اکو»، از ترکیبات گیاهی ویژه ای استفاده شده است که سبب رطوبت رسانی، تقویت و ترمیم پوست می شوند. در واقع لوازم آرایش ارگانیک Nvey eco برخلاف بسیاری از محصولات شیمیایی رایج، بسیار سبک، ملایم و در عین حال با دوام بر روی پوست می نشینند و نه تنها آسیبی نمی رسانند، بلکه سبب ترمیم و تقویت پوست نیز می شوند.
  محصولات مراقبت از پوست ارگانیک «انوی اکو» ، شامل بیش از ۳۰ نوع محصول می شود. محصولاتی ارگانیک با ویژگی هایی منحصر به فرد، که پاسخگوی انواع نیازهای پوستی هستند.
پیش از ورود محصولات انوی اکو به بازار، دنیای زیبایی تعریف متفاوتی از بهترین لوازم آرایشی ممکن داشت. اما نگرش جدید و متفاوت بنیانگذاران اِنوی اکو در کنار اعمال نظر برترین هنرمندان دنیای زیبایی، توانست تعریف جدیدی برای بهترین لوازم آرایشی ممکن ارائه دهد‏. تعریفی که در آن، زیبایی فقط در کنار سلامتی، ارزش می یابد.اِنوی اکو نه تنها دسته ای جدید از لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت فوق العاده، تنوع رنگی عالی و اثری خیره کننده و ماندگار بر روی پوست است، بلکه چون کاملاً ارگانیک است، خواص بی نظیر دیگری هم به همراه دارد‏.‏

در بهترین آرایشگاه زنانه ازمحصولات آرایشی Nvey eco Skincare استفاده میشود. با مراجعه به بهترین آرایشگاه از پوست خود مراقبت کنید.

محصولات آرایشی Nvey eco SkincareReviewed by سه رخ on Oct 1Rating: 3.0محصولات آرایشی Nvey eco Skincareمحصولات مراقبت از پوست ارگانیک «انوی اکو» ، شامل بیش از ۳۰ نوع محصول می شود. محصولاتی ارگانیک با ویژگی هایی منحصر به فرد، که پاسخگوی انواع نیازهای پوستی هستند. جدا از تفاوت هایی که هر یک از این محصولات با یکدیگر دارند، همه آنها در یک سری ویژگی های خاص، مشترک هستند.

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک «انوی اکو» ، شامل بیش از ۳۰ نوع محصول می شود. محصولاتی ارگانیک با ویژگی هایی منحصر به فرد، که پاسخگوی انواع نیازهای پوستی هستند.
جدا از تفاوت هایی که هر یک از این محصولات با یکدیگر دارند، همه آنها در یک سری ویژگی های خاص، مشترک هستند.

4 دیدگاه ها

  1. Alaleh گفت:

    عاشقشونم

  2. Alaleh گفت:

    سلام من میخام به بستگانم بگم که این محصولات رو از خود استرالیا برام بیارن….به نظرتون ارزششو دارع…یا نه از همین ایران پیدا کنم بخرم

  3. روشنک گفت:

    ان وی اکو محصولات مراقبت پوست ارگانیک داره که دوست من توی آرایشگاه بهم معرفی کرد معجزه می کنه حتما ازش استفاده کنید کمی گرونه اما عالیه

  4. شیلان گفت:

    پیشنهاد می کنم حتما از این محصولات ارگانیک استفاده کنید حرف نداره محشره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *