نشانه های چین و چروک صورت
چین و چروک در هر قسمت از صورت نشانه چیست؟
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷
ماسک صورت فصل بهاری
بهترین ماسک های طبیعی مناسب فصل بهار
خرداد ۱۲, ۱۳۹۷

آشنایی با محصولات آرایش ابرو

محصولات آرایش ابرو

آشنایی با محصولات آرایش ابرو

آشنایی با محصولات آرایش ابرو

  آرایش ابرو یکی از انواع آرایش است که تکمیل کننده آرایش صورت است. بسیاری از خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا و خاص ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن با لوازم مخصوص آرایش می کنند و حالت های طبیعی به آن ها می دهند. برای آرایش ابرو محصولات زیادی وجود دارند  که هر کدام از آن ها ویژگی خاصی دارند و کاربرد مخصوصی دارند. در این مطلب محصولات آرایش ابرو را به شما معرفی می کنیم:
- ژل و ریمل ابرو
   برای اینکه ابروها جلوه طبیعی داشته باشند، بهتر است از ژل ابرو برای حالت گرفتن ابرو و  رنگ گرفتن ابرو استفاده کنید، اگر موهای ابرو فر و نامرتب است برای اینکه به سرعت ابرو را مرتب نمایید از ژل ابرو با رنگ های مختلف استفاده نمایید. اگر ابروها زیاد پر نیستند می توان از ریمل ابرو استفاده کرد. البته دقت کنید رنگ ریمل ابرو یک درجه تیره تر از رنگ موی ابرو باشد.
- مداد ابرو
   برای استفاده از مداد ابرو باید کاملا حرفه ای عمل کنید در غیر این صورت مدل ابرو غیر طبیعی بنظر می رسد. اگر کار کردن با مداد برای شما سخت است از ماژیک ابرو استفاده نمایید که نیازی به محو کردن با برس ابرو ندارد. برای داشتن چهره طبیعی با ابروهای پر پشت نوک مداد ابرو را تیز کرده و با ضربه قسمت های خالی ابرو را پر نماییدو سپس با یک فرچه مخصوص ابرو را شانه بزنید تا خطوط محو شوند.
- پودر و سایه ابرو
   برای رنگ کردن ابرو بصورت موقت و پهن شدن ابرو می توان از سایه ابرو استفاده کرد. البته رنگ سایه ابرو ارتباط مستقیمی با رنگ موی سر دارد پس حتما سایه ابرو از رنگ موی شما یک درجه تیره تر باشد تا هناهنگی در صورت ایجاد گردد. اما اگر ابروهای تیره و مشکی دارید کافی است سایه ابرو با دو درجه رنگ روشن تر استفاده کنید تا طبیعی تر بنظر برسد. محدوده خالی ابرو را با شانه مخصوص سایه ابرو بصورت ضربه ای به محل زده تا موهای ابرو مات و طبیعی شوند. برای اینکه ماندگاری پودر روی ابرو افزایش یابد از پودرهای ابرو ضدآب استفاده نمایید تا عرق کردن موجب پاک شدن آن نگردد.
- آرایش ابرو

  • برای آرایش ابروها، بهتر است ابروهای خود را پهن تر آرایش نمایید، زیرا باعث زیباتر دیده شدن چشم های شما خواهند شد.
  • موهای ریزی که در زیر ابروها قرار دارند را با دقت بالایی بردارید. اگر با موچین نتوانستید این کار را انجام دهدی از تیغ استفاده کنید. 
  • با استفاده از ریمل ابرو، ابروها را به سمت بالا ببرید.
  • اگر ابروهای شما بلند است، با استفاده از قیچی ابرو، سر آنها را کوتاه نمایید.
  • بهتر است با استفاده از مداد ابرو، دور ابروهای خود را مرز بندی نمایید.
  • با استفاده از پودر یا سایه ابرو، داخل ابروهای خود را پر کنید. یادتان باشد که رنگ پودر شما باید یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر از موها باشد.
  • با استفاده از برس ریمل تمیز، پودرهای اضافی را پاک کرده و رنگ ابروها را یکنواخت نمایید.
  • اکنون باید روی استخوان ابروهای خود، مقداری سایه با رنگ روشن بزنید تا ابروها منظم تر به نظر برسند. 
آشنایی با محصولات آرایش ابروReviewed by آرایشگاه on Jun 2Rating: 3.0آشنایی با محصولات آرایش ابرومحصولات آرایش ابرو بسبار متنوع و مختلف هستند و هر کدام از آن ها ویژگی خاص و کاربردی متفاوتی دارند که برای تکمیل آرایش استفاده از آن ها بسیار مهم است. در این مقاله محصولات آرایش ابرو را به شما معرفی می کنیم.

محصولات آرایش ابرو بسبار متنوع و مختلف هستند و هر کدام از آن ها ویژگی خاص و کاربردی متفاوتی دارند که برای تکمیل آرایش استفاده از آن ها بسیار مهم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *