آشنایی با معروف ترین برند های لوازم آرایشی
معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت اول)
مهر ۳, ۱۳۹۶
مهمترین عوارض کاشت مژه
عوارض کاشت مژه
مهر ۴, ۱۳۹۶

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

محصولات پوستی ارگانیک

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

محصولات ارگانیک به دلیل پروسه تولید ویژه ،گران تر از سایر محصولات آرایشی بوده و همین امیر باعث می شود برخی از تولیدکننده ها بدون دارا بودن شرایط لازم از این نام استفاده کنند.
   محصولات ارگانیک (organic) به محصولاتی گفته می شود که در تمام مراحل رشد با سیستم طبیعی هماهنگ هستند و در خاکی رشد می کنند که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی نظیر: علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده است و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست گیاهی تقویت شده اند. در واقع فرآورده های آرایشی و بهداشتی ارگانیک باید از این مواد تهیه گردند تا برچسب ارگانیک به آن ها تعلق گیرد . محصولات ارگانیک به دلیل پروسه تولید ویژه ،گران تر از سایر محصولات آرایشی بوده و همین امیر باعث می شود برخی از تولیدکننده ها بدون دارا بودن شرایط لازم از این نام استفاده کنند. بنابراین در هنگام خرید این محصولات دقت کافی داشته باشید.
دریافت اطلاعات درست درباره موادی که داخل قوطی های دربسته لوازم آرایش به فروش می رسند تقریباً کار غیر ممکنی است مگر آنکه، بدانید روی برچسب قوطی اسم چه موادی وجود دارد. اما به همین سادگی ها هم نیست! در این مقاله 3 واقعیت مهم درباره محصولات ارگانیک را به شما معرفی می کنیم:

1. آب یک ماده ارگانیک نیست جز در 1 مورد!
   بسیاری مردم با شنیدن این مساله تعجب می کنند اما خب این موضوع حقیقت دارد. برای اینکه بتوانیم ماده ای را در دسته مواد ارگانیک طبقه بندی کنیم، اساس آن ماده باید توسط موسسه استاندارد usda تأیید گردد. اگر ادعا کنیم آبی که از مکان های مختلفی مثل اقیانوس، رودخانه، نهر و... بدست می آید شرایط ماده ارگانیک را دارد یک ادعای غلط است. اما یک استثنا وجود دارد! آب معطر می تواند ارگانیک باشد همچون گلاب. در واقع فقط گل رز را می توان بعنوان یک ماده ارگانیک در نظر گرفت که گرفتن آب آن نیازمند انجام فرآیندهایی است. بنابراین اگر محصولی برچسب ارگانیک داشت باید بدانید که بیشتر محصولات واقعاً ارگانیک نیستند.

2. 70یک عدد برای نشان دادن " ارگانیک " بودن مواد است ( که شامل آب نمی شود)
   با توجه به موسسه استاندارد usda و دیگر شرکت های مربوط به صدور تأییدیه ، اگر مواد آرایشی زیر 70% مواد ارگانیک داشته باشند دیگر برچسب " ارگانیک " به آن ها تعلق نمی گیرد. متاسفانه به موسسه استاندارد usda  در تولید و برچسب زدن همه محصولات آرایشی و بهداشتی شخصی اختیاری داده نشده است. در واقع این مسئولیت برعهده مدیریت دارو و غذا fda است یعنی فقط شرکت های تولید کننده مسئول رسیدگی به این امور می باشند.

3. محصولات ارگانیک قیمت بیشتری دارند.
محصولات ارگانیک معولاً گران تر هستند زیرا مستقیماً از منبع به پردازش نهایی مورد نظر خواهند رسید و همه آنها باید طبق استاندارد usda به اندازه کافی حاوی مواد ارگانیک باشند. در غیر اینصورت آن محصول دارای اثر لازم نیست. به طور مثال برای اینکه به عصاره رز برچسب ارگانیک تعلق گیرد باید زمینی که گل های رز در آن رشد می کنند نیز مطابق استاندارد شرکت های وابسته به usda باشد و افرادی که در آن زمین ها مشغول به کار هستند نیز باید همچون زمین و امکانات دیگر دارای تاییدیهusda  باشند. در نهایت ، شرکتی که طرف قرارداد و مسئول عصاره گیری از گل هاست باید جهت تولید محصول ارگانیک توسط موسسه استاندارد تأیید گردد. تمامی این موارد باید اجرا شوند و بالطبع هزینه هایی نیز در پی دارند تا به عنوان یک محصول ارگانیک به دست مشتریان برسند.

محصولات مراقبت از پوست ارگانیکReviewed by سه رخ on Sep 25Rating: 3.0محصولات مراقبت از پوست ارگانیکمحصولات مراقبت از پوست ارگانیک باید توسط موسسه استاندارد usda تأیید شوند. در این مقاله مشخصات این نوع محصولات را به شما آموزش می دهیم.

محصولات ارگانیک به دلیل پروسه تولید ویژه ،گران تر از سایر محصولات آرایشی بوده و همین امیر باعث می شود برخی از تولیدکننده ها بدون دارا بودن شرایط لازم از این نام استفاده کنند.

1 دیدگاه

  1. بهناز گفت:

    عالی بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *