آشنایی با لاک لب
لاک لب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷
لوازم مخصوص آرایش چشم
لوازم آرایش چشم (قسمت۲)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

مداد چشم آبی

کاربرد مداد چشم آبی

مداد چشم آبی

مداد چشم آبی 

   مداد چشم آبی یکی از جذاب ترین انواع مداد چشم های رنگی است که زیبایی چشمان شما را چندین برابر می سازد. در بین تمام خط چشم های رنگی، خط چشم آبی نفتی مشهورترین ان ها است که با هر نوع رنگ پوست، همخوانی دارد. با استفاده از این مداد چشم می توانید هر لباسی را بپوشید. مداد چشم آبی بهترین رنگ برای چشم های قهوه ای می باشد. اگر به دنبال یک رنگ خط چشم زیبا و وحشی هستید، رنگ آبی براق بهترین گزینه است! این رنگ آنقدر روشن و قوی است که تنها کشیدن یک خط باریک روی پلک بالا می تواند به عنوان یک آرایش کامل برای چشم کافی باشد!
   این رنگ از مداد چشم یکی از پرکاربردترین انواع مدادهای رنگی برای چشم است که خانم ها برای زیباتر کردن چشمان خود از آن استفاده می کنند. آرایشگران با تجربه در آرایشگاه زنانه از این مداد چشم برای آرایش های شاد و متناسب با رنگ لباس استفاده می کنند. البته مداد چشم آبی برای عروس خانم ها کمتر استفاده می شود زیرا با آرایش لایت تناسبی ندارد. 

مداد چشم آبیReviewed by سه رخ on Apr 23Rating: 3.0مداد چشم آبی مداد چشم آبی یکی از مدل های مداد چشم رنگی است که برای چشمان قهوه ای رنگ بسیار مناسب می باشد و استفاده از آن به تنهایی یک آرایش چشم کامل به حساب می آید. در این مقاله کاربرد این مداد چشم را به شما آموزش می دهیم.

مداد چشم آبی یکی از مدل های مداد چشم رنگی است که برای چشمان قهوه ای رنگ بسیار مناسب می باشد و استفاده از آن به تنهایی یک آرایش چشم کامل به حساب می آید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *