برس مناسب مو
انتخاب برس مناسب مو(قسمت۲)
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷
آشنایی با لاک لب
لاک لب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

مداد چشم خاکستری

کاربرد مداد چشم خاکستری

مداد چشم خاکستری

مداد چشم خاکستری 

مداد چشم خاکستری یکی از انواع مداد چشم های رنگی است که در جذاب تر کردن آرایش چشم ها بسیار مؤثر می باشد. مداد چشم خاکستری ذغالی جایگزین مناسبی برای خط چشم های ساده مشکی می باشد. زیرا در عین حال که پشت پلک را می توان آرایش کرد جذابیت چشم ها را چندین برابر می سازد. این خط چشم را می توانید برای مشکی تر کردن چشم با آرایش دودی استفاده نمایید. این مداد چشم را می توانید در آرایش طبیعی نیز استفاده کنید زیرا در زیباتر کردن چهره شما بسیار تأثیرگذار است. ترکیب سایه نقره ای براق با خط چشم دودی ذغالی چشم ها را درخشان تر از همیشه جلوه می دهد.
   این رنگ از مداد چشم برای رنگ چشم های مشکی و قهوه ای بسیار پرکاربرد است. در آرایشگاه زنانه برای آرایش عروس بسته به نوع آرایش و رنگ چشمان عروس نیز می توان از مداد چشم خاکستری برای آرایش چشم ها استفاده کرد. بسیاری از  خانم ها برای آرایش روزانه خود می توانند این مداد را به تنهایی در پشت پلک کشیده و با استفاده از ریمل مژه ها را حالت دهند. مداد چشم خاکستری چشمان را درشت از حالت طبیعی نمایان می سازد.

مداد چشم خاکستریReviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 3.0مداد چشم خاکستریمداد چشم خاکستری یکی از زیباترین انواع مداد پشم های رنگی است که برای جذاب تر کردن آرایش چشم و تغییر حالت چشم ها بسیار کاربرد دارد. در این مقاله کاربرد این مداد چشم را به شما آموزش می دهیم.

مداد چشم خاکستری یکی از زیباترین انواع مداد پشم های رنگی است که برای جذاب تر کردن آرایش چشم و تغییر حالت چشم ها بسیار کاربرد دارد.

2 دیدگاه ها

  1. Aziiii گفت:

    وای من دنبال این رنگ مو هستم نمیدونم بهم میاد یا نه؟!

  2. ندا عباسي گفت:

    چقدر آرایش چشم این خانم قشنگه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *