افزایش رشد مو با رزماری
تقویت مو با رزماری (قسمت۲)
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷
بهترین برند کرم پودر
بهترین مارک کرم پودر
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

مداد چشم سبز

کاربرد مداد چشم سبز

مداد چشم سبز

مداد چشم سبز 

   مداد چشم سبز یکی از انواع مداد چشم رنگی است که بسیار پرطرفدار و خاص است. این مداد چشم بیشتر برای چشم های سبز رنگ و قهوه ای بسیار مناسب است زیرا جذابیت این رنگ چشم ها را بیشتر می کند. البته بسته به نوع و رنگ کلی آرایش، می توانید از این رنگ برای آرایش و جذاب تر کردن چشمان خود استفاده نمایید. بسیاری از خانم ها از این مداد چشم برای تلفیق با سایه چشم استفاده می کنند.
   در آرایشگاه های زنانه بسیاری از آرایشگران برای خانم هایی که قصد شرکت در مجالس و مهمانی های خاص را دارند، از این مداد چشم متناسب با رنگ لباس و آرایش صورت استفاده می کنند. باید بگوییم استفاده از این رنگ مداد چشم برای آرایش عروس کمتر به چشم می خورد. توصیه می کنیم برای داشتن آرایشی زیبا و جذاب از قبل مداد چشم سبز را بر روی چشمان خود امتحان کنید تا از هماهنگی آن با صورت اطمینان حاصل کنید. البته بسیاری از آرایشگران بر حسب تجربه ای که طی سالیان فعالیت خود کسب نموده اند به راحتی می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند. 

مداد چشم سبزReviewed by سه رخ on Apr 21Rating: 3.0مداد چشم سبزمداد چشم سبز یکی از انواع مداد چشم های رنگی است که برای چشم های قهوه ای و سبز رنگ بسیار کاربرد داشته و حالتی جذاب به چشم ها می بخشد. در این مقاله این مداد چشم رنگی را به شما معرفی می کنیم.

مداد چشم سبز یکی از انواع مداد چشم های رنگی است که برای چشم های قهوه ای و سبز رنگ بسیار کاربرد داشته و حالتی جذاب به چشم ها می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *