شینیون مو
آموزش شینیون با تور
مهر ۲۹, ۱۳۹۶
سفید کردن پوست
بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)
مهر ۲۹, ۱۳۹۶

مدت تأثیر ژل تزریق شده

ماندگاری ژل تزریق شده

مدت تأثیر ژل تزریق شده

مدت تأثیر ژل تزریق شده

   اینكه دوام ژل چقدر باشد مانند عوارض آن بستگی به نوع خود ژل دارد. در بروشور داخل جعبه هر نوع ژل مدت اثر و ماندگاری آن نوشته شده‌ البته ممكن است دوام یك ژل در یك فرد با فرد دیگر چند ماهی نیز تفاوت داشته باشد. در نظر داشته باشید تكنیك تزریق هم تا حد زیادی در دوام ژل تزریق شده تأثیر بسیاری داشته به طور مثال ژلی به نام كلاژن یا هیالورونیك وجود دارد كه باید در لایه میانی پوست یا درم تزریق گردد.
   اگر خیلی سطحی تزریق گردد یا عمقی، دوام و اثر آن یا افزایش می یابد و یا کاهش. به‌طور خلاصه مدت زمان اثر انواع ژل‌ها با برند های معتبر ساخته شده در دنیا بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر می باشد. البته زمانی كه گفته می‌شود تأثیر فلان ژل تزریق شده یك سال است به این معنی نیست كه اثر پركنندگی آن در طول یك سال كامل بوده بلكه معمولا در 6‌ ماه اول تزریق پركنندگی آن خوب و مثل ماه اول است ولی از ماه ششم و هفتم به بعد تاثیر آن كمتر خواهد شد و تا پایان یك سال كاملا اثر آن از بین خواهد رفت.

مدت تأثیر ژل تزریق شدهReviewed by سه رخ on Oct 21Rating: 3.0مدت تأثیر ژل تزریق شدهمدت زمان تأثیر یک ژل بستگی به نوع ژل دارد به علاوه این تأثر نیز در هر فرد متفاوت بوده و به طور معمول بین 6 ماه تا 2 سال است. در این مقاله این مدت زمان را بررسی می کنیم.

مدت زمان تأثیر یک ژل بستگی به نوع ژل دارد به علاوه این تأثر نیز در هر فرد متفاوت بوده و به طور معمول بین ۶ ماه تا ۲ سال است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *