مزایای حنا
فواید حنا
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷
ضدعفونی کردن لوازم آرایشی
تمیز کردن لوازم آرایشی
مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

مدل موی مردانه (قسمت۱)

مدل موی مردانه

مدل موی مردانه (قسمت۱)

مدل موی مردانه (قسمت۱)

مدل موی براش آپ 
سبک مدل موی براش آپ مانند مدل موی سیخ سیخی است البته با این تفاوت که در این سبک موها بدون اینکه حالت سیخ داشته باشند به سمت بالا حالت داده می شوند. این مدل مو بیشتر برای پسران نوجوان و جوان مناسب است. این مدل مو برای صورت های بیضی شکل و کشیده اصلا توصیه نمی شود. چون چهره را کشیده تر نشان خواهد داد. 


مدل موی دور خالی
دورخالی شباهت بسیاری به مدل موی آنکارت دارد با این تفاوت که کناره های مو با شماره های مختلف ماشین مو تراشیده می شود و کمی بلندتر از سبک آنکارت است. این مدل مو برای آقایان جوان و میانسال بسیار مناسب است. البته این مدل بیشتر برای صورت های گرد توصیه می شود. 


مدل موی شاهینی

این مدل مو سبک ملایم تر از مدل موی موهاک است. البته یکی از پرطرفدارترین مدل موهای مردانه و پسرانه است. در مدل شاهینی کناره های مو کاملا زده نخواهد شد اما جلوی موها مانند مدل موهاک بالا زده می شود. این سبک از مدل مو بیشتر برای مردان جوان و میانسال قابل استفاده است. 

مدل موی مردانه (قسمت۱)Reviewed by آرایش on Aug 15Rating: 3.0مدل موی مردانه (قسمت۱)مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند. در این مقاله قسمت اول مدل موهای مردانه را به شما آموزش می دهیم.

مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *