حجیم کردن مو
آموزش حجم دادن به مو
دی ۲۶, ۱۳۹۶
آموزش آمبره مو
دی ۲۸, ۱۳۹۶

مدل موی نیمه باز

مدل موی نیمه باز

مدل موی نیمه باز

   برای بستن موها انواع مختلف مدل مو وجود دارد که می توان از آن ها برای آرایش مو استفاده کرد. آرایشگران در آرایشگاه معمولا با توجه به اندازه مو مدل مناسبی برای موها انتخاب می کنند. بسیاری از خانم هایی که موهای بلند دارند برای زیبای کردن موهای خود از انواع مدل های نیمه باز استفاده می کنند و در این مدل بخشی از موها با کمک سشوار  و یا اتوی مو و یا بابلیس مو حالت داده شده و باز در نظر گرفته می شود. بخش دیگری از موها را با کمک روش های شینیون حالت داده و طراحی می کنند.
   در آرایشگاه با نگاه کردن به ژورنال های موجود می توان مدل های زیبایی را بریا موهای خود انتخاب کرد. مدل های نیمه باز برای موها برای انواع مجالس و مهمانی ها قابل استفاده بوذده و موهای کم حجم را پرپشت و شلوغ نشان می دهد. در این ویدیو نحوه آرایش موها و مدل نیمه باز مو را به شما آموزش می دهیم. نکته جالب توجه اینجاست که امروزه برای بسیاری از عروس خانم ها نیز از این مدل مو بسیار استفاده می شود. 

مدل موی نیمه بازReviewed by سه رخ on Jan 18Rating: 3.0مدل موی نیمه بازبرای خانم هایی که موهای بلند دارند می توان از انواع مدل موهای باز استفاده کرد و موها را آرایش نمود که این مدل های نیمه باز برای عروس خانم ها نیز کاربرد دارد. در این ویدیو یک مدل پرطرفدار از موهای نیمه باز را به شما آموزش می دهیم.

برای خانم هایی که موهای بلند دارند می توان از انواع مدل موهای باز استفاده کرد و موها را آرایش نمود که این مدل های نیمه باز برای عروس خانم ها نیز کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *