لایه برداری پوست با کمپرس گرم
پاکسازی پوست برای عید نوروز با کمپرس گرم
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
راه های آماده سازی قبل از رنگ کردن مو
آماده سازی قبل از رنگ کردن مو
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

مدل مو بلند عید نوروز

انواع مدل های موی بلند

مدل مو بلوند عید نوروز

مدل مو بلند عید نوروز

   بسیاری از افراد اینگونه تصور می کنند که وقتی موی بلند دارند دیگری نیازی به حالت و مدل خاصی برای موها نیست. در صورتی که این یک تصور اشتباه است و موهای بلند نیز مدل های خاصی دارند. در آرایشگاه برای موهای بلند ژورنال های زیبا از انواع مدل های مو وجود دارد. با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز در کشور ایران بسیاری از خانم ها با مراجعه به آرایشگاه های زنانه موهای خود را کمی مدل داده و آن ها را رنگ می کنند.
   برای موهای بلند می توان حالت های مختلفی در نظر گرفت، مدل هایی همچون لِیِر، فارا و غیره. در این مدل ها تمامی موها به صورت تکه های پلکانی بر روی همدیگر قرار می گیرند و در عیل حال قد مو از لحاظ بلند بودن حفظ می شود. این مدل های علاوه بر حالت دادن به موها، زمینه مناسبی برای انواع رنگ و مش و هایلایت را برای موها فراهم می کنند. 

مدل مو بلند عید نوروزReviewed by سه رخ on Mar 17Rating: 3.0مدل مو بلند عید نوروزیکی از مدل موهای مورد استفاده و پرطرفدار در عید نوروز مدل موی بلند است که بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ موی انتخابی خود آن را انتخاب می کنند. در این مقاله این مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

یکی از مدل موهای مورد استفاده و پرطرفدار در عید نوروز مدل موی بلند است که بسیاری از خانم ها با توجه به رنگ موی انتخابی خود آن را انتخاب می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *