آرایش دخترانه
میکاپ دخترانه
تیر ۱۸, ۱۳۹۷
آموزش آرایش پوست تیره
آرایش پوست تیره
تیر ۲۱, ۱۳۹۷

مدل مو مجلسی

آموزش مدل مو مجلسی

مدل مو مجلسی

مدل مو مجلسی

مدل موی مجلسی شامل مدل هایی از مو است که برای مجالس و مهمانی ها مناسب می باشند. در این مدل ها، موها متناسب با فرم صورت و لباسی که به تن می کنید طراحی می شوند. مدل دادن به موها به ذوق و خلاقیت آرایشگر بستگی دارد.در بسیاری از موارد ارایشگر با مشورت از مشتری خود مدل های زیبایی از مو را خلق می کند. اما گاهی اوقات این آرایشگر است که می تواند تشخیص دهد برای موهای شما باید از چه مدل مویی استفاده کرد. 
در این ویدیو مدلی زیبا از مو را به شما آموزش می دهیم که بیشتر برای خانم هایی با موی بلند کاربرد دارد. در این مدل مو موها از قسمت جلویی سر به سمت عقب طراحی می شوندو در این مدل مو از بافت باز برای آرایش موها استفاده می شود. سپس تیکه های مختلف مو از بین بافت رد می شوند. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

مدل مو مجلسیReviewed by آرایشگاه on Jul 10Rating: 2.5مدل مو مجلسیمدل موی مجلسی شامل انواع مدل موهایی است که برای شرکت در مجالس و مهمانی ها طراحی می شوند و اغلب با گل و یا سایر وسایل آرایش مو تزئین خواهند شد. در این ویدیو مدل موی مجلسی را به شما آموزش می دهیم.

مدل موی مجلسی شامل انواع مدل موهایی است که برای شرکت در مجالس و مهمانی ها طراحی می شوند و اغلب با گل و یا سایر وسایل آرایش مو تزئین خواهند شد.

1 دیدگاه

  1. ملیکا گفت:

    چقدر خوشگل بود…ممنونممممم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *