معرفی کرم بدن
کرم بدن
مرداد ۲۵, ۱۳۹۷
اتوبرنز
برنز کنیم یا اتوبرنز بزنیم؟
مرداد ۲۶, ۱۳۹۷

مدل موی مردانه (قسمت۲)

انواع موی مردانه

مدل موی مردانه (قسمت۲)

مدل موی مردانه (قسمت۲)

مدل موی چتری فرق بغل
در این مدل قسمت جلوی موها به صورت چتری کوتاه می شود . کناره های مو با ماشین کمی زده می شود. سپس چتری های مو روی پیشانی ریخته می شود. این مدل مو بیشتر برای پسرهای نوجوان و خردسال توصیه می شود. 


مدل موی یک طرفه

در این مدل مد بیشتر حجم مو به یک طرف حالت داده می شود. این مدل مو بیشتر بریا آقایان سن و سال دار و بعضی از مردان جوان قابل استفاده است. از مزیت های این مدل مو هماهنگی و تناسب آن با ریش و سبیل است. 


مدل موی کفتاری
این مدل مو یکی از مدل موهای مد روز است که در آن بیشتر موهای قسمت جلوی سر بلند است و به عقب شانه می شوند و با حالت پفی کمی هم به موها ارتفاع داده می شود. این مدل مو بیشتر برای پسران نوجوان و تقریبا جوان مناسب است. زیرا سن و سال شما را کمتر نشان می دهد. 


مدل موی فشن خامه ای
در مدل موی خامه ای چتری ها بلندتر از بقیه موها هستند و به حالت به هم ریخته به سمت بالا و بغل سر حالت داده می شوند. این مدل برای افرادی قابل استفاده است که از تیپ های فشن و خاص استفاده می کنند. این مدل برای مردان میانسال و مسن اصلا مناسب نیست.

مدل موی مردانه (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Aug 16Rating: 3.0مدل موی مردانه (قسمت۲)مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند. در این مقاله قسمت دوم مدل موهای مردانه را به شما آموزش می دهیم.

مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *