ویتامینه مو
محصولات ویتامینه مو
شهریور ۸, ۱۳۹۶
بهترین راه قرمز کردن لب با میوه
قرمز کردن لب با میوه
شهریور ۹, ۱۳۹۶

مدل کراتینه مو

تصاویر کراتینه مو

مدل کراتینه مو

مدل کراتینه مو

کراتینه یکی از روش های نوین و جدید است که موها را به راحتی برای مدت طولانی صاف و لخت می کند. این روش آنقدر قوی و خوب عمل کرده است که در مدت زمان کوتاه بیشترین طرفدار را پیدا کرده است. بسیاری از خانم هایی که موی فر دارند بیشتر با این موضوع آشنا هستند. تا به حال شنیده اید که کسی آرزوی داشتن موهای صاف را داشته باشد؟ تا به حال کسی را دیده اید که مدام از سشوار و اتوی مو برای صاف کردن موهای خود استفاده می کند؟ 
بسیاری از دختر خانم هایی که موی فر دارند هزینه های زیادی برای صاف کردن موهای خود پرداخته اند. هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ سلامتی موها. اما روش ریباندینگ تمامی این مشکلات را رفع کرده است. امروزه آرایشگران در آرایشگاه به کمک این روش به بسیاری از خانم هایی که موی فر و وز دارند کمک کرده اند تا حدی که چهره آن ها دچار تغییرات ظاهری زیادی شده است. در ادامه چند تصویر از کراتینه مو را به شما عزیزان نشان می دهیم.

مدل کراتینه موReviewed by سه رخ on Aug 31Rating: 3.0مدل کراتینه موکراتینه مو روشی برای صاف کردن موهای فر است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله انواع تصاویر را که کراتینه بر روی موها انجام شده است به شما نمایش می دهیم.

3 دیدگاه ها

  1. آرام گفت:

    چقدر رنگ موی عکس اولی که گذاشتین خوشگله اصلا زردی نداره راستی موهای کراتینه شده رو میشه بعد از مدتی رنگ کرد؟؟؟

  2. عسل رستمی گفت:

    وای کراتینه مو واقعا زیبا میکنه موها رو

  3. شهرزاد گفت:

    چقدر قشنگ میشه کراتینه مو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *