آموزش زدن رژگونه
حرفه ای رژگونه بزنید!
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷
مزایای رنگساژ مو
رنگساژ مو
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست آقایان

تقویت پوست آقایان

مراقبت از پوست آقایان

مراقبت از پوست آقایان

   تقویت و مراقبت از پوست جزء کارهایی است که علاوه بر خانم ها برای آقایان نیز لازم است. با بالارفتن سن، پوست مردان نیز مانند زنان طراوت و شادبی خود را از دست می دهد و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. برای اینکه آقایان بتوانند از پوست خود محافظت کنند باید مارهای مختلفی انجام دهند. در این مطلب راهکارهای مراقبت از پوست آقایان را به شما آموزش می دهیم. 
اولین قدم : پوست تمیز
   اصلاح روزانه‌ صورت، برای مرداني که پوست خشک، چرب و یا پر جوش دارند مشکلات زیادی ایجاد می کند به طوري كه بیشتر آقایان به دنبال راه حل هایی برای رفع این مشکلات هستند. اولین قدم برای رسیدن به پوستی صاف، شستشو و تمیز کردن روزانه‌ آن است . اگر شما جزو آن دست از مردان هستید که پوست صورتشان خشك است توصیه می کنیم برای شستشوی روزانه‌ به جای استفاده از صابون‌ های معمولی، از محلول های شست و شوي مخصوص پوست خشك استفاده نمایید. اين محلول ها حاوی نرم کننده و مرطوب کننده‌ پوست می باشند و فرمولاسیونی کرم گونه دارند كه مانع آسيب رساندن به پوست بعد از شستشو خواهند شد.

   اما اگر پوست صورت شما چرب است توصیه می‌کنیم برای شستشوی صورت، از محلول هایی با فرمولاسیون ژل استفاده نمایید و آن را با مقداري آب سرد مخلوط كرده و هر شب صورت خود را با آن پاك نمایید. بیشتر آقایان تصور می کنند خمیر ریش هایی که بیشتر کف می‌ کنند مناسب تر هستند و با کف زیادي كه توليد مي‌ كنند اصلاح صورت را راحت تر خواهند ساخت، اما جالب است بدانید این تصور کاملا غلط است. کف و صابون، لایه های سطحی و رویی پوست را خشک کرده و زمینه ی جوش و اگزما را فراهم می کند. 
   توصیه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه مردانه این است که انواع کرم ها، مرطوب کننده ها و یا روغن های گیاهی را جایگزین خمير ریش‌ نمایید. براي استفاده از روغن ها يا مرطوب كننده ها آن را ده دقیقه قبل از اصلاح، به صورت یکدست روی پوست صورت خود زده و اجازه دهید کاملا جذب پوست‌ گردد. این کار موجب نرم شدن ريش و سبيل و موهاي صورت شما خواهد شد و ژيلت يا تيغ راحت تر روی پوست صورت بالا و پايين رفته و صورت را اصلاح می کند.
   بعد از اتمام اصلاح صورت باید کارهای مربوط به تقویت و رسيدگي پوست ر ا انجگام دهید. اغلب آقایان تمایل زیادی به استفاده از افتر شیوهای با درصد الکل بالا دارند. اما جالب است بدانید افتر شیوهایی که درصد الکل، بو، وازلین و گلیسیرن آن ها بالا است برای پوست ضرر دارند. پس سعی کنید این نوع افترشیوها را خریداری نکنید و به جای آن ها از محصولاتی با فرمولاسیون ملایم تر استفاده کنید. چون اين افتر شيوها حاوی درصدهاي مختلف از نرم کننده و مرطوب کننده‌ پوست می باشند كه موجب ترمیم و تقویت پوست خواهند شد. 

   با یکبار استفاده از این افتر شیوها، حتما اثر آرام بخش و خنک کننده آنها را مشاهده خواهید کرد. برای اینکه همیشه پوستی سالم و شاداب داشته باشید سعی کنید در انتخاب تمام لوازم بهداشتی و رسیدگی پوست، دقت کرده و حتما از مارک ها و برندهای شناخته شده و معروف استفاده نمایید تا نتیجه‌ ای بهتری بگیرید. 
- ضد آفتاب را فراموش نکنید!
   استفاده از کرم ضد آفتاب برای مبارزه با رادیکال های آزاد آفتاب و ضررهایی که به پوست می رساند برای تمام افراد ضروری است. آقابان می توانند از از کرم های بدون رنگ و فاقد چربی  برای پوست خود استفاده کنند.
- کرم دور چشم بزنید!
   پوست دور چشم جزء حساس ترین بخش های پوست صورت است و سریع تر از سایر بخش ها دچار چروک خواهد شد. به همین دلیل استفاده از کرم دور چشم برای آقایان ضروری و لازم است. 

مراقبت از پوست آقایانReviewed by آرایشگاه on Aug 7Rating: 3.0مراقبت از پوست آقایانآقایان همانند خانم ها برای اینکه پوستی شاداب و جوان داشته باشند باید روش های مختلف مراقبت و تقویت پوست را انجام دهند تا پوست همیشه سالم باشد. در این مقاله روش های مراقبت از پوست آقایان را به شما آموزش می دهیم.

آقایان همانند خانم ها برای اینکه پوستی شاداب و جوان داشته باشند باید روش های مختلف مراقبت و تقویت پوست را انجام دهند تا پوست همیشه سالم باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *