دندانه برس مو
انواع دندانه برس مو
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷
مهم ترین نکات قبل از اکستنشن
نکات قبل از اکستنشن
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷

راهنمای مراقبت از موهای فر

روش های مراقبت از موهای فر

راهنمای مراقبت از موهای فر

راهنمای مراقبت از موهای فر

جهت مراقبت از موهای فر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع فر مو می توان از این روش های استفاده کرد. در این مطلب سعی داریم این روش ها را به شما آموزش دهیم:
1. استفاده از ابزارهای حرارتی را به حداقل برسانید!
   گرما می‌ تواند آسیب جدی به موها برساند، آنها را شکننده، خشک و زبر می کند. سشوار کشیدن یا اتو کشیدن مو می‌ تواند جهت رویش طبیعی فر موها را به هم بزند و موجب ظاهر شدن وز، خشکی موها و غیر قابل کنترل شدن ان ها می شود. افرادی که موهای فر دارند می توانند از ابزارهای حرارتی استفاده کنند، اما نه همیشه. توصیه می کنیم موهای براق و صاف را برای مناسبت‌ های خاص در نظر بگیرید و قبل از استفاده از یک ابزار حرارتی، مو را کاملا آماده نمایید. جهت جلوگیری از خشکی یا آسیب موها، از محصولات محافظ مو استفاده نمایید.
2. نرم کردن عمیق!
   نرم کردن عمیق موها بطور منظم برای تمام انواع موهای فر ضروری و مفید است. بهتر است از یک نرم کننده‌ غلیظ و رطوبت رسان روی طول موها استفاده نمایید. فراموش نکنید انتهای موها به توجه بیشتری نیاز دارند. یک کلاه دوش تهیه کنید و سر خود را با آن بپوشانید. به مدت زمان بیست دقیقه منتظر بمانید تا موها تمام رطوبت را جذب نمایند و سپس موها را با آب ولرم (نه گرم) کاملاً بشویید. زیرا آب گرم می‌ تواند به فولیکول‌ های مو آسیب رسانده یا آنها را ضعیف سازد.
3. گره موها را به درستی باز کنید!
   هرگز موهای فر را با بی احتیاطی و بی توجهی برس نکشید. برس کشیدن بیش از حد می‌ تواند موها را وزدار کند. توصیه می‌کنیم از یک شانه‌ دندانه درشت و یک برس پارویی نرم استفاده نمایید. بهتر است وقتی موها خیس هستند آنها را شانه کنید. بعد از آن از کرم فر کننده مو استفاده کرده و فرصت دهید تا موها به صورت طبیعی خشک شوند. از برس، تنها برای باز کردن گره‌ های بزرگ مو استفاده نمایید. زمانی که مو خشک است، به آرامی آن ها را برس بکشید، تا تمام گره‌ها باز شوند. سپس دست خود را خیس کرده و با استفاده از انگشتان دست خود، دوباره کرم فر کننده ای را که به موها زده اید، احیا کنید . برای حفظ فر موها، اجازه دهید موها کاملا خشک شوند.

راهنمای مراقبت از موهای فرReviewed by سه رخ on Apr 20Rating: 3.0راهنمای مراقبت از موهای فربرای مراقبت از موهای فر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع مدل فر مو می توان از این روش ها برای مراقبت موها استفاده نمود. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای مراقبت از موهای فر روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به نوع مدل فر مو می توان از این روش ها برای مراقبت موها استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *