آموزش آرایش چشم آبی با پوست سفید
آرایش چشم آبی با پوست سفید
آذر ۲۴, ۱۳۹۶
آرایش شب یلدا
آرایش فانتزی شب یلدا
آذر ۲۵, ۱۳۹۶

مراقبت پوست داماد قبل از عروسی

مراقبت از پوست

مراقبت پوست داماد قبل ازعروسی

مراقبت پوست داماد قبل از عروسی

   روز عروسی هم برای عروس خانم و هم برای آقا داماد یک روز بسیار مهم و ویژه است. این روز از این جهت یک روز مهم و خاص است زیرا یک عمر با یادآوری آن و دیدن عکس های یادگاری بهترین لحظات را به خاطر هر فرد خواهد آورد. در روز عروسی بهترین عکس های خانوادگی و دو نفره گرفته می شود. پس داشتن پوستی صاف و یکدست در زیبایی عروس و داماد تأثیر بسیاری خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم به آماده سازی پوست داماد برای عروسی بپردازیم.
   امروزهن داشتن پوستی سالم و زیبا برای مردان بسیار پراهمیت شده است. البته این موضوع برای خانم ها نیز اهمیت دارد اما خانم ها می توانند با  روش‌ ها و تکنیک‌ های مختلف آرایشی نواقص پوست خود را برطرف کنند. اما آرایش کردن برای مردان مناسب نیست. به همین دلیل مردان قبل از مراسم عروسی بهتر است به چهره خود اهمیت بیشتری داده و مراقبت های پوستی را به صورت مرتب انجام دهند.
- شناخت نوع پوست
   اولین گام برای انجام کارهای مراقبت از پوست، شناخت جنس و نوع پوست است. هنر فرد باید بداند که پوستش از چه جنسی است، خشک است یا چرب یا معمولی و غیره. اگر صبح‌ بعد از بیدار شدن پوست صورت به شدت چرب و روغنی باشد پس پوست شما چرب بوده و در غیر این صورت پوست شما خشک است. البته  پوست‌ های نرمال نیز مقداری چرب می‌شوند، اما نه در حدی که پوست صورت براق شود.
- کرم‌های روزانه
   اگر پوستی چرب دارید پس باید هفته‌ ای سه بار از پاک کننده‌ ها و تونر های طبیعی برای پوست خود استفاده کنید تا منافذ باز پوست بسته شده و تولید چربی و سبوم اضافه نشده و تا مانع از ایجاد جوش در  پوست شود. اما اگر پوست شما خشک است، باید هر روز از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید تا رطوبت پوست تامین گردد و خشکی و شکنندگی آن کاهش یابد. مناسب ترین مرطوب کننده ها آن هایی هستند که بر پایه آب می باشند. کرم ضدآفتاب را هرگز فراموش نکنید. هر روز قبل از خروج از منزل ضدآفتاب به پوست خود بزنید تا اشعه‌ های خورشید باعث تیرگی و ایجاد لک در پوست نگردد.
- تغذیه مناسب
   داشتن یک رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات موجب زیباتر شدن پوست در روزهای قبل از مراسم عروسی شده . پوستی شفاف و صاف ایجاد می کند. از مصرف غذاهای روغنی و چرب خودداری کنید.
- خوب بخوابید و خوب استراحت کنید
   بیشتر زحمت های مر اسم عر وسی بر دوش داماد است، اما این نکته را در نظر داشته باشید که باید در این روز از تمامی مردان جذاب‌ تر باشید. پس حتماً به خود برسید و حسابی استراحت کنید تا پوست شما برای روز مراسم شاداب باشد. سعی کنید از مصرف دخانیات خودداری کنید. 
- ماساژ و لایه برداری صورت
    آقا داماد ها باید حتما به مراکز زیبایی و آرایشگاه‌ های مخصوص مردان بروند و خدمات لایه برداری پوست و ماساژ ریلکس کننده عضلات صورت را انجام دهند. لایه برداری پوست برای تمام انواع پوست مناسب بوده و نتیجه مثبتی بر روی چهره دارد.
- انتخاب یک صابون مناسب
   اگر پوست شما چرب است باید هر روز صورت خود را با آب و صابون شست و شو دهید. برای پوست خود یک صابون مناسب تهیه کنید و با آن صورت خود را بشویید. برای پوست‌ های خشک و چرب صابون‌ های مخصوص وجود دارد اما پوست هایخشک احتیاجی به پاک کننده ندارند.

مراقبت پوست داماد قبل از عروسیReviewed by سه رخ on Dec 15Rating: 3.0مراقبت پوست داماد قبل از عروسیبرای روز عروسی آقایان داماد باید حتما مراقبت های قبل از عروسی را برای پوست صورت خود انجام دهند تا در روز عروسی پوستی شفاف داشته باشند. در این مقاله مراقبت های پوست را برای داماد های عزیز آکموزش می دهیم.

برای روز عروسی آقایان داماد باید حتما مراقبت های قبل از عروسی را برای پوست صورت خود انجام دهند تا در روز عروسی پوستی شفاف داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *