ماسک عسل و نعناع برای صورت
ماسک نعناع و عسل
تیر ۱۱, ۱۳۹۷
ماسک انگور و خاک رس
ماسک انگور برای پوست چرب
تیر ۱۱, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست دور چشم

توصیه های مراقبت از پوست دور چشم

مراقبت از پوست دور چشم

مراقبت از پوست دور چشم

   مراقبت از پوست دور چشم یکی از مهم ترین بخش های مراقبت از پوست صورت است. حتی افرادی که از نظر ژنتیکی، پوست بسیار عالی و محکمی دارند نیز از اثرات افزایش سن در امان نیستند. در واقع هیچ چیزی وجود ندارد که مانع از پیدایش چین و چروک ها شود. به خصوص که چین و چروک اول از همه در کناره های چشم ایجاد می شوند، اما استفاده از نوع مناسبی از کرم مرطوب کننده، کلینزر، ماسک صورت و کرم اطراف چشم در زمان بروز این خطوط نقش مهمی دارد. در ادامه ترفندهای جالبی برای مراقبت از پوست دور چشم را به شما آموزش می دهیم تا پوست دیرتر دچار چین و چروک شود. 
- پاک کردن آرایش صورت و آرایش چشم قبل از خواب
   پاک کردن آرایش صورت قبل از خواب برای جلوگیری از جوش و کهیر بسیار مهم و حیاتی است، اما اگر با آرایش بخوابید، اول از همه پوست بسیار نازک اطراف چشم به شدت دچار آسیب می شود. برای مقابله با به وجود آمدن حلقه های سیاه در زیر چشم و درنتیجه خستگی آن ها، حتما به آرامی آرایش را پاک کنید. به جای استفاده از صابون معمولی و یا پاک کننده ای که همیشه استفاده می کنید، از میکاپ ریمور استفاده نمایید.
- کرم دور چشم ایده آل خود را پیدا کنید.
   کرم دور چشمی را انتخاب کنید که به صورت اختصاصی عمل کرده و آبرسانی و خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش دهد و از طرفی باعث کاهش تیرگی و کیسه ای بودن زیر چشم گردد. کرم دور چشمی را انتخاب نمایید که فرمولاسیونی دوکاره یا سه کاره داشته باشد و نواحی دور چشم را ترمیم، تازه و محکم سازد.
- از ماسک زیر چشم استفاده کنید.
   کرم دور چشم به تنهایی نمی تواند از پوست دور چشم مراقبت کرده و به عامل فعال کننده ی دیگری نیاز دارد. از ماسک های زیر چشم استفاده کنید که این ناحیه را خنک و آرام می سازد. این محصولات مراقبت از پوست به صورت پدهای هیدروژل بوده و به راحتی روی پوست نصب شده و حلقه های سیاه را محو کرده و به پوست حالتی بسیار جوان می بخشد.
- محافظت از چشم در برابر نور خورشید
   خورشید اثرات زیادی بر افزایش روند پیری پوست دارد. پس حتما از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی مناسب استفاده نمایید.
- خوب و کافی بخوابید.
   حلقه های سیاه زیر چشم، پف چشم، کیسه های زیر چشم و خستگی آن همه نشانه های بدخوابی و کم خوابی می باشند. سعی کنید که حتما شب ها کامل بخوابید.

مراقبت از پوست دور چشمReviewed by آرایشگاه on Jul 2Rating: 2.5مراقبت از پوست دور چشمبا افزایش سن هم خانم ها و هم آقایان باید از توجه ویژه ای به پوست اطراف چشم خود داشته باشند تا دچار حساسیت و چین و چروک های عمیق نگردند. در این مقاله روش های مراقبت از پوست دور چشم را به شما آموزش می دهیم.

با افزایش سن هم خانم ها و هم آقایان باید از توجه ویژه ای به پوست اطراف چشم خود داشته باشند تا دچار حساسیت و چین و چروک های عمیق نگردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *