َشامپوی بنفش ضد زردی مو
آموزش استفاده از شامپو بنفش
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست چرب
روشهای مراقبت از پوست چرب
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگی

مراقبت از پوست برای افراد مسن

مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگی

مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگی

   زمانی که به سن 50 سالگی نزدیک می شوید باید خیلی بیشتر از قبل از پوست خود مراقبت کنید. اگرچه ممکن است از درون حس شادی و جوانی داشته باشید، اما پوست شما خشک تر و مات تر و شل تر از قبل خواهد شد. البته جای نگرانی نیست زیرا روش های زیادی برای تقویت و بازسازی پوست وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه ترفندهای مناسب برای مراقبت از پوست را برای افراد بالای پنجاه سال به شما معرفی می کنیم:
- ترفند مراقبت از پوست: از یک کلینزر صورت کرمی استفاده کنید.
   با افزایش سن، پوست رطوبت، مواد غذایی و چربی طبیعی بیشتری را از دست می دهد که هنمین امیر موجب خشک شدن پوست می گردد. به همین دلیل باید از کلینزر (شوینده) صورت استفاده کنید که بافت کرمی داشته باشد. سعی کنید شوینده ای انتخاب کنید که حاوی روغن طبیعی بوده و بتواند  رد میکاپ باقی مانده روی صورت را نیز پاک کند. روزی دوبار صبح و شب شوینده را با دست های خیس روی صورت خود ماساژ داده و سپس با آب ولرم شستشو دهید و سپس آن را خشک کنید. 
- ترفند مراقبت از پوست: استفاده از مرطوب کننده
    اگر نزدیک به پنجام سالگی هستید باید حتما از مرطوب کننده ها استفاده کنید. با افزایش سن، توانایی بازسازی سلول ها کاهش یافته و همین امر موجب می شود که توده ای از سلول های مرده روی پوست باقی بمانند و درنتیجه رنگ صورتی اصلی پوست زیر آن ها پنهان خواهد شد. سعی کنید از مرطوب کننده هایی استفاده کنید که کمی صورتی رزی داشته باشد و حاوی لیپوهیدروکسی اسید نیر باشد. این مرطوب کننده ها پوست مات روچا خیلی سریع لایه برداری خواهند کرد و موجب میشوند که رنگ طبیعی صورتی خوبی داشته باشند. 
- ترفند مراقبت از پوست: از یک ماسک فعال کننده درخشش استفاده کنید.
   استفاده از ماسک صورت فقط برای ریلکس کردن پوست بعد از یک روز کاری نیست. ماسک صورت می تواند برای پوست های بالای 50 سال فواید دیگری نیز داشته باشد. از یک ماسک فعال کننده درخشش پوست استفاده کنید که به پوست درخشش، خنکی و تازگی ببخشد. ماسک صورت را به مدت 5 دقیقه روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید سپس با آب ولرم صورت راشسته و خشک کنید. می توانید دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید. 
- ترفند مراقبت از پوست : کرم دور چشم را فراموش نکنید.
   پوست اطراف چشم به شدت حساس هستند و به همین دلیل سریع دچار چین و چروک می شوند. اگر پوست زیر چشم شما حلقه های سیاه و یا پف کردگی دارد، باید حتماً از کرم دور چشم استفاده کنید. کرم هایی را استفاده کنید که به سرعت خشکی و پف کردگی زیر چشم ها را کاهش دهند و روزی دوبار صبح و شب مقدار کمی را به اطراف چشم ها با انگشتان خود به آرامی بزنید تا جذب پوست گردد. 

مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگیReviewed by آرایشگاه on Jul 16Rating: 3.0مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگیخانم هایی که به به سن پنجاه سالگی می رسند باید بیشتر از قبل مراقب پوست و زیبایی خود باشند زیرا در اثر افزایش سن پوست خشک و چروک می شود. در این مقاله ترفندهای مراقبت از پوست برای خانم های بالای پنجاه سال را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که به به سن پنجاه سالگی می رسند باید بیشتر از قبل مراقب پوست و زیبایی خود باشند زیرا در اثر افزایش سن پوست خشک و چروک می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *