براشینگ مو
براشینگ موی آقایان
دی ۴, ۱۳۹۶
آرایشگاه رامسر
بهترین آرایشگاه رامسر
دی ۴, ۱۳۹۶

مرطوب‌ کننده‌ پوست‌ چرب

کرم مرطوب کننده مخصوص

مرطوب‌ کننده‌ پوست‌ چرب

مرطوب‌ کننده‌ پوست‌ چرب

   افرادی که پوست چرب دارند برای مراقبت از پوست خود باید از انواع کرم های مخصوص استفاده کنند. پوست‌های چرب مانند پوست خشک نیاز به مرطوب‌ کننده دارند، اما نوع مرطوب‌ کننده مورد استفاده برای این نوع پوست ها متفاوت است. مرطوب‌ کننده پوست‌ های چرب باید غیرکومدوژنیک باشند. به این معنی که موجب ایجاد کومدون یا همان جوش‌ های زیر پوستی و آکنه نشوند. محصولات زیبایی مانند ضد آفتاب‌ ها و مرطوب‌ کننده‌ ها، حاوی ترکیباتی هستند مانند لانولین که خاصیت انسداد مجاری چربی در آنها بیشتر است.
   بنابراین در کرم‌ ها و محصولات مخصوص پوست‌ های چرب لانولین یا موادی که تأثیر مشابهی دارند، حذف خواهند شد. به علاوه آکنه ژنتیک یا کومدوژنیک بودن محصول با درصدهایی مشخص می گردد. اگر محصول این ویژگی‌ ها را نداشته باشد که هیچ اما اگر موجب ایجاد آکنه یا کومدون باشد، مقدار آن را با درصد مشخص می‌کنند که فرد می‌تواند با توجه به این درصد کرم را انتخاب نماید. البته در افرادی که میزان چربی پوست غیر طبیعی است و نیاز به کنترل دارد حتی هنگام انتخاب کرم مرطوب کننده باید با پزشک معالج مشورت شود. زیرا ممکن است ترکیبات این مرطوب کننده موجب ادفزایش چربی پوست شود.

مرطوب‌ کننده‌ پوست‌ چربReviewed by سه رخ on Dec 25Rating: 3.0مرطوب‌ کننده‌ پوست‌ چرببرای پوست های چرب مرطوب کننده های مخصوصی وجود دارد که مانع از افزایش چربی و ایجاد جوش و آکنه می شود. در این مقاله مرطوب کننده های پوست چرب را به شما معرفی می کنیم.

برای پوست های چرب مرطوب کننده های مخصوصی وجود دارد که مانع از افزایش چربی و ایجاد جوش و آکنه می شود.

1 دیدگاه

  1. bita.baran گفت:

    سلام میشه از وازلین هم برای پوست چرب استفاده کرد ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *