آرایش کایلی جنر
آرایش به سبک کایلی جنر
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
آرایش چشم جذاب
راهکار داشتن چشم های جذاب
مرداد ۱۲, ۱۳۹۷

مرطوب کننده خانگی ناخن

آموزش تهیه مرطوب کننده خانگی ناخن

مرطوب کننده خانگی ناخن

مرطوب کننده خانگی ناخن

ناخن ها هم مانند سایر نقاط بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت ویژه دارند. اگر ناخن های سالم و زیبایی داشته باشید زیبایی و جذابیت دست ها چند برابر خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم با روش های طبیعی و خانگی به صورت مرتب از آن ها مراقبت کنید تا همیشه سالم و زیبا بمانند. ناخن های ما یکی از سیستم های دفاعی ما در برابر آسیب های زیست محیطی می باشند. برای مراقبت از ناخن ها باید آن ها مرطوب نگه دارید. در ادامه متن نحوه مرطوب کردن ناخن ها را به شما آموزش می دهیم.
سیر نرم کننده خانگی ناخن 
   بوته سیر را خرد کرده و له کنید سپس روی ناخن های خود ماساژ دهید. این کار به نرم کردن ناخن ها کمک کرده و همچنین خواص ضد قارج و باکتری داشته و برای سلامت ناخن ها بسیار مفید است.
روغن زیتون مرطوب کننده و نرم کننده خانگی ناخن
   اگر ناخن ها شکننده شده و یا دچار قارچ شدند روغن زیتون بهترین درمان خانگی برای ناخن ها است. برای این روش مقداری روغن زیتون را روی ناخن ها زده و ماساژ دهید. 
آب لیمو نرم کننده و مرطوب کننده خانگی ناخن
   برای این کار می توان کمی آب لیمو را با مقداری شکر مخلوط کرده و مانند ماسک روی ناخن ها قرار دهید. این ماسک طبیعی برای نرم کردن ناخن های خشک بسیار مفید بوده و باعث مرطوب شدن ناخن ها می شود و از شکستن آن ها جلوگیری خواهد کرد. در واقع آب لیمو ناخن ها را محکم خواهند کرد.
سرکه سفید نرم کننده و مرطوب کننده خانگی ناخن
   سرکه خاصیت ضدعفونی دارد و برای سلامت ناخن و پوست اطراف آن بسیار مفید است. همچنین سرکه باعث شفاف و براق شدن ناخن ها خواهد شد. اگر ناخن های زرد و کدر شده دارید بهترین درمان آن سرکه می باشد.
محافظت از ناخن در برابر عوامل مختلف
   سعی کنین برای مراقبت از ناخن ها هنگام کار کردن حتما از دستکش استفاده نمایید تا ضربه و مواد شوینده باعث آسیب دیدن ناخن ها نگردد. سوهان کشیدن به موقع هم می تواند از ناخن ها مراقبت کرده و از شکستگی آن ها جلوگیری می کند. به علاوه پوست اطراف ناخن نیز نیاز به مراقبت داشته و باید هر هفته ناخن ها را مانیکور کنید. همچنین برای سلامت ناخن ها توصیه می کنیم از لاک با کیفیت و استون های با کیفیت استفاده کنید. غذاهایی که سرشار از پروتئین، ویتامین (آ، ب، ث، ایی)، به ویژه کلسیم، روی، و امگا 3هستند را مصرف کنید چون این غذاها برای سلامت بدن و ناخن ها مفید می باشند. 

مرطوب کننده خانگی ناخنReviewed by آرایشگاه on Aug 3Rating: 3.0مرطوب کننده خانگی ناخنبرای مراقبت از ناخن ها باید دقت کنید که همیشه ناخن ها مرطوب باشند که برای این کار می توانید مرطوب کننده خانگی بسازید و استفاده کنید. در این مقاله نحوه تهیه انواع مرطوب کننده خانگی را به شما آموزش می دهیم.

برای مراقبت از ناخن ها باید دقت کنید که همیشه ناخن ها مرطوب باشند که برای این کار می توانید مرطوب کننده خانگی بسازید و استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *