رفع رنگ نارنجی مو
روش های رفع نارنجی شدن مو
تیر ۱۶, ۱۳۹۷
فواید ماسک برنج
خواص ماسک برنج
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

مرطوب کننده طبیعی ناخن

نرم کننده ناخن

مرطوب کننده طبیعی ناخن

مرطوب کننده طبیعی ناخن

   ناخن ها نیز مانند سایر نقاط بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. اگر از ناخن های خود به خوبی مراقبت کنید زیبایی و جذابیت دستان شما بیشتر خواهد شد. مراقبت از ناخن ها نه تنها نشان دهنده رعایت بهداشت فردی است بلکه چون همیشه در معرض دید است نشان دهنده شخصیت فرد نیز می باشد. ناخن های ما یکی از سیستم های دفاعی ما در برابر آسیب های زیست محیطی می باشند. برای مراقبت از ناخن ها باید سعی کنید آن ها را مرطوب کنید. برای مرطوب کردن ناخن ها محصولات بسیار زیادی در بازار وجود دارد اما شما می توانید با طبیعی ترین مواد نیز ناخن های خود را مرطوب و نرم کنید. در این مطلب روش های طبیعی برای نرم و مرطوب کردن ناخن ها را به شما آموزش می دهیم.
- سیر نرم کننده خانگی ناخن ها
   برای استفاده از سیر بعنوان نرم کننده ناخن می توان بوته سیر را خرد کرده و سپس روی ناخن ها ماساژ دهید. این کار موجب نرم شدن  ناخن ها خواهد شد. سیر خواص ضد قارج و باکتری داشته و برای سلامت ناخن بسیار مفید است. 
- روغن زیتون مرطوب کننده و نرم کننده خانگی ناخن
   اگر ناخن های شما شکننده شده و یا دچار قارچ شده اند روغن زیتون بهترین درمان خانگی برای ناخن ها است. برای استفاده از این روش مقداری روغن زیتون را روی ناخن ها زده و ماساژ دهید.
- آب لیمو نرم کننده و مرطوب کننده خانگی ناخن
   برای استفاده از آب لیمو برای نرم کردن ناخن ها باید مقداری آب لیمو را با مقداری شکر مخلوط کرده و مانند ماسک روی ناخن ها قرار دهید. این ماسک طبیعی برای نرم کردن ناخن های خشک بسیار مفید بوده و موجب مرطوب شدن ناخن خواهد شد و از شکستن آن ها جلوگیری خواهد کرد. در واقع آب لیمو به استحکام ناخن ها کمک می کند. 
- سرکه سفید نرم کننده و مرطوب کننده خانگی ناخن
   سرکه خاصیت ضدعفونی دارد و برای سلامت ناخن و پوست اطراف آن بسیار مفید است. به علاوه سرکه باعث شفاف و براق شدن ناخن ها خواهد شد. اگر ناخن های شما زرد و کدر شده اند باید بگوییم بهترین درمان برای آن ها سرکه است.
- محافظت از ناخن در برابر عوامل مختلف
    سعی کنید برای مراقبت از ناخن ها هنگام کار کردن حتما از دستکش استفاده کنید تا ضربه و مواد شوینده باعث آسیب دیدن ناخن ها نشوند. سوهان کشیدن به موقع هم می تواند روشی برای مراقبت از ناخن ها باشد و از شکستگی آن جلوگیری کند. به علاوه پوست اطراف ناخن هم نیاز به مراقبت داشته و باید هر هفته ناخن ها را مانیکور کنید. همچنین برای سلامت ناخن ها بهتر است که از لاک ها و محلول های پاک کننده با کیفیت استفاده نمایید. به هیچ وجه هنگام کار کردن از ناخن های خود به عنوان یه ابزار استفاده نکتید تا موجب آسیب دیدن آن ها نشوید.
- مواد غذایی مفید برای مرطوب کردن ناخن ها
   غذاهایی که سرشار از پروتئین، ویتامین(آ، ب، ث، ایی)، به ویژه کلسیم، روی، و امگا 3 هستند را استفاده کنید چون این غذاها برای سلامت بدن و ناخن ها مفید می باشند. 

مرطوب کننده طبیعی ناخنReviewed by آرایشگاه on Jul 7Rating: 3.0مرطوب کننده طبیعی ناخنبرای نرم کردن و مرطوب کردن ناخن های خشک روش ها و محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد اما بهترین روش استفاده از مواد طبیعی برای این کار است. در این مقاله مرطوب کننده طبیعی ناخن را به شما معرفی می کنیم.

برای نرم کردن و مرطوب کردن ناخن های خشک روش ها و محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد اما بهترین روش استفاده از مواد طبیعی برای این کار است.

2 دیدگاه ها

  1. دنیا گفت:

    من روغن زیتون امتحان کردم برای ناخون هام…. خیلی عالی بودن ممنونمممم

  2. هستی گفت:

    Mamnon az matlab jalebeton

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *