عطر و ادکلن زنانه
عطر مناسب خود را بشناسید
آذر ۱۴, ۱۳۹۶
تقویت موی نازک
درمان موی نازک
آذر ۱۵, ۱۳۹۶

مزایای طراحی بدن

تاتو بدن

مزایای طراحی بدن

مزایای طراحی بدن

   طراحی بدن یکی از شیوه های ایجاد نقش و نگار بر روی بدن است که امروزه در آرایشگاه ها بسیار رایج است. هر تکنیک جدید آرایشگری علاوه بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. طراحی بدن نیز فوایدی دارد. زیرا با کمک این تکنیک می توان معایب ابرو و یا نازک بودن لب را برطرف کرد. اگر با رعایت نکات بهداشتی و دقت در انتخاب شخص ماهر اقدام طراحی بدن شود تاتو کار حرفه ای با توجه به چهره فرد می تواند ابرو ، لب و حتی خط چشمی زیبا متناسب با چهره فرد طراحی و باعث زیباتر و جذابتر شدن چهره ی مراجعه کننده خود شود. به طور مثال شخصی که ابرو های کمی دارد یا به هر دلیلی ابرو های خود را ا ز دست داده است، می تواند با استفاده از این روش زیبایی را به چهره خود بازگرداند و در نتیجه اعتماد به نفس و روحیه بیشتری پیدا خواهد کرد. برای انجام طراحی بدن چهن برای چشم چه برای لب ها و چه برای ابروها باید نکاتی را در نظر داشته باشید. 
تذکر۱: انتخاب رنگ با توجه به نوع پوست بسیار مهم است و تنها فرد متخصص به این کار توانایی این تشخیص را دارد.
تذکر ۲: جهت های هاشور در هنگام عمل میکرو پیگمنتیشن ابرو با توجه به ابروی شخص مهم می باشد.
تذکر۳: قرینه سازی در این عمل بسیار مهم می باشد.

مزایای طراحی بدنReviewed by سه رخ on Dec 6Rating: 3.0مزایای طراحی بدنطراحی بدن یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی است که فوایدی همچون برطرف کردن عدم تقارن ابرو ها را دارد. در این مقاله مزایای این تکنیک را به شما معرفی می کنیم.

طراحی بدن یکی از جدیدترین تکنیک های آرایشی است که فوایدی همچون برطرف کردن عدم تقارن ابرو ها را دارد.

1 دیدگاه

  1. شیلان گفت:

    واقعا تاتو اگه برای موارد درست استفاده بشه بد هم نیست مثل هاشور ابرو خیلی ها ابروهای خوبی ندارن و با کمک این روش می تونن چهره خودشون را اصلاح و زیباتر کنن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *