روغن اسطوخودوس برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن اسطوخودوس
تیر ۷, ۱۳۹۷
روغن بادام برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن بادام
تیر ۸, ۱۳۹۷

مزایای لاک ابرو

فواید لاک ابرو

مزایای لاک ابرو

مزایای لاک ابرو

   لاک ابرو یکی از محصولات پرطرفدار برای آرایش ابرو است که تقریبا شبیه تاتو عمل می کند اما برخلاف تاتو کاملاً موقتی است. این محصول آرایشی بیشتر برای خانم هایی کاربرد دارد که قصد دارند ابروهایی حجیم و طبیعی داشته باشند. لاک ابرو در رنگ‌ ها و تناژهای مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه خود می‌توانید رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید. ماندگاری رنگ های لاک ابرو تا 72 ساعت می باشد. این محصول در فروشگاه های معتبر آرایشی و بهداشتی وجود دارد.
   یکی از مهمترین مزایای این لاک، این است که فقط با شستن صورت پاک خواهد شد و برای خانم‌ هایی که ابروهای کم‌ حجم و کم‌ رنگ دارند و همچنین تمایلی به انجام تتوی دائمی ندارند، گزینه بسیار مناسبی است. از لاک ابرو می توان برای یک روز کامل بدون نگرانی از پاک شدن و عرق کردن پوست استفاده کرد و ابروهایی پررنگ و زیبا داشت. بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه زنانه از لاک ابرو برای آرایش ابروهای عروس استفاده می کنند تا در عین زیبایی و طبیعی به نظر رسیدن ابروها را با تاتو مصنوعی نکنند. زیرا تاتو دارای عوارض جانبی خطرناکی است که گاها این عوارض جبران ناپذیر می باشند. 

مزایای لاک ابروReviewed by آرایشگاه on Jun 29Rating: 2.5مزایای لاک ابرولاک ابرو جز محصولات آرایش ابرو است که برای آرایش ابروها و رنگ دادن به آن ها به کار می رود و خاصیت رنگ دهی آن کاملاً موقتی است که با شستن صورت از بین می رود. در این مقاله مهمترین مزایای لاک ابرو را بررسی می کنیم .

لاک ابرو جز محصولات آرایش ابرو است که برای آرایش ابروها و رنگ دادن به آن ها به کار می رود و خاصیت رنگ دهی آن کاملاً موقتی است که با شستن صورت از بین می رود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *