بهترین راه داشتن چشمان درشت
چگونه چشمان خود را درشت کنیم؟
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۷
تونر گلاب برای پاکسازی پوست
آموزش استفاده از تونر گلاب
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۷

مزایای استفاده از پروتز مو

مهمترین مزایای پروتز مو

مزایای استفاده از پروتز مو

مزایای استفاده از پروتز مو

   کاشت دائمی مو روی سر، از تمام روش های موجود برای رفع کم پشتی و طاسی مو، مطمئن تر بوده و فرد برای همیشه از شر طاسی سر خلاص می شود، اما این روش، یک روش جراحی است و ریسک های مربوط به خود را نیز دارد، ضمن اینکه بسیار پرهزینه هم می باشد. پس تنها مزیت ترمیم مو و پروتز مو را می توان ارزان بودن آن نسبت به کاشت مو و همچنین نداشتن درد و بخیه مطرح کرد. اما مزیت های این روش نسبت به کلاه گیس، موارد زیادی وجود دارد:
1. طول عمر پروتز مو در حدود 6 ماه تا 2 سال است، اما کلاه گیس ها در بهترین جنس و انواع، تنها 1 تا 3 ماه سالم می مانند.
2. امکان استفاده طولانی مدت از پروتز مو (چند روز تا یک ماه و بیشتر) در تمام فعالیت های روزانه مانند ورزش کردن، استخر و... وجود دارد که این مدت در کلاه گیس، فقط چند ساعت بوده و نیاز به فیکس کردن دوباره دارد.
3. پروتزهای مو به دلیل استفاده از بافت نانویی و مشبک که مشابه با پوست سر است، امکان عبور هوا و رطوبت را به خوبی فراهم می سازند و مشکلی از بابت تعریق، گرما، خیس شدن سر و... ندارند. به علاوه این ویژگی موجب شده تا پروتز مو، کاملا تمیز و بدون آلودگی روی سر باقی بماند اما در کلاه گیس ها، به دلیل بسته بودن سطح آن، امکان جریان آب و هوا وجود نداشته و خیلی زود، دچار آلودگی های قارچی و باکتری و... می گر دد.
4. طبیعی بودن جنس تارهای پروتز مو یکی دیگر از مزیت های آن می باشد. به طوری که برای این پروتزها، امکان رنگ کردن، فر کردن، صاف کردن، حالت دادن و... (کاملا مانند موی طبیعی) فراهم شده است. 
5. حالت طبیعی در جلوی سر کاملا شبیه به خط رویش موی طبیعی است.

مزایای استفاده از پروتز موReviewed by آرایشگاه on May 13Rating: 3.0مزایای استفاده از پروتز موپروتز مو یکی از روش های رفع طاسی و کم پشتی موها است که مزایای زیادی نسبت به کلاه گیس دارد و ماندگاری بیشتری هم دارد. در این مقاله مزایای استفاده از پروتز مو را بررسی می کنیم.

پروتز مو یکی از روش های رفع طاسی و کم پشتی موها است که مزایای زیادی نسبت به کلاه گیس دارد و ماندگاری بیشتری هم دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *