موهای مناسب برای پیتاژ مو
پیتاژ مو
مرداد ۹, ۱۳۹۷
ماسک جوانسازی پوست
ماسک جوانسازی
مرداد ۹, ۱۳۹۷

مزایای کاشت مژه

فواید کاشت مژه

مزایای کاشت مژه

مزایای کاشت مژه

   کاشت مژه مثل تیغ دو لبه است؛ اینقدر در زیبایی چشم تأیثر گذار است که بیشتر مواقع نمی توان از آن گذشت واز طرف دیگه اگر اشتباهی در موقع کاشت اتفاق بیفتد چون با عضو حساسی مثل چشم کار دارد بسیار خطرناک بوده و نیازمند دقت فراوان است. 
اگرقصد کاشت مژه دارید
   زيبايي چيز جذابي است و هر انسانی دوست دارد زيبايي خود را افزایش دهد و اين به ذات زيبايي جوي انسان برمي گردد. اگه شما هم جزو خانم هايي هستید كه خيلي به زيبايي علاقمند هستید حتما تا الان به فكر كاشت مژه مصنوعي افتاده اید. مژه مصنوعي باعث مي شود چشم هاي شما جذاب تر و گيرا تر به نظر برسند و حتي نيازي به آرايش ندارند.اگر قصد انجام کاشت مژه را دارید حتما این مطلب را مطالعه فرمایید. 

کاشت مژه موقت يا دائم؟
   اغلب فرمول هايي كه براي زيبايي به كار مي رود معمولا موقت و دائمي هستند. اگر شما بخواهید در اين زمينه انتخاب خوبي داشته باشید بهتر است در هر چيزی نوع موقت آن را انتخاب كنيد. چون در اين صورت اگر از كاري كه انجام دادید پشیمان و يا خسته شدید مي توانید خيلي راحت كاري كه انجام دادید را متوقف كنيد. اگر قصد كاشت مژه دارید بهتر است نوع موقت آن را انتخاب کند. در كاشت موقت، مژه ها با چسب چسبانده مي شوند كه دوامش تقريبا يك هفته است. نوع دیگری از کاشت مژه داریم که از نوع موقتی بیشتر دوام دارد و اصطلاحا به آن دائم گفته می شود. در این روش مژه هایی که از جنس مژه مصنوعی، ابریشم یا موی حیوان خاص گرفته شده و به شکل مژه های خیلی نازک در آمده با چسب های خیلی قوی روی مژه ها چسبانده می شوند و مژه ها را حسابی بلند و پر پشت جلوه می دهند. این مدل معمولا طرفدار بیشتری دارد اما ضررهای آن هم بیشتر از مژه هایی است که چسب آن ها یک هفته دوام دارد.

عوارض کاشت مژه    برای این که خیلی درگیر مشکلات بعد از کاشت و چسباندن مژه نشوید و بتوانید از کاری که کرده اید لذت ببرید، توصیه می کنیم نوع موقت آن را انتخاب کنید. البته نوع دیگری از کاشت مژه وجود دارد که دقیقا مانند کاشت مو است و داخمل کلینیک زیبایی  و زیر نظر پزشک انجام می گردد. با انجام این عمل جراحی، مژه ها داخل پلک شما کاشته شده و رشد می کنن دقیقا مانند موی سر. البته این کار ریسک بالایی داشته و هزینه آن نیز معمولا میلیونی است.
مراقبت کنید.
   اگر تمایل دارید به هر دلیلی از کاشت مژه استفاده کنید باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که مژه های شما در این حالت نیاز به مراقبت بیشتری دارند. اگر تا الان با مژه های پر از ریمل می خوابیدید یا از فر مژه استفاده می کردید و مژه ها را با فشار زياد حالت مي داديد، باید مراقب باشید تا وقتی مژه های جدید را کاشتید این کارها انجام ندهید. هر شب قبل از خواب مژه ها را با شوینده یا پاک کننده مخصوص که آرایشگر به شما توصیه کرده شسشو دهید و بدون این که اثری از آلودگی روی مژه ها بماند بخوابید. البته اگر چسبی که برای چسباندن مژه های شما استفاده می شود چسب خوبی باشد قطعا می توناید شب ها از روغن بادوم تلخ هم استفاده کنید تا مژه های شما تقویت شود.
با ریمل خداحافظی کنید.
   زمانی که مژ ه های خود را کاشتید بهتر است ریمل زدن را فراموش کنید. چون با اکستنشن یا کاشت مژه شما دیگر نیازی به ریمل ندارید. اگر تمام اصول مراقبتی از کاشت مژه را رعایت کنین می توانید امیدوار باشید که مژه ها یک ماه روی پلک شما می مانند بدون این که برای شما مشکلی ایجاد کنند. یکی از مزایای کاشت مژه این است که دیگر نیازی نیست آرایش کنید. صورت ساده با مژه های پرپشت و مشکی و یک رژ لب کمرنگ می تواند زیبایی شما رو چندین برابر نماید.
با حرفه ای ها امتحان کنید.
   اگر تصمیم نهایی خود را گرفته اید و قصد دارید مژه های خود را اکستنشن نمایید باید حتما به یک آرایشگر حرفه ای دوره دیده و متخصص مراجعه نمایید تا با استفاده از بهترین مواد، مژه های شما را اکستنشن کند. اگر به فرد غیر حرفه ای مراجعه کنید و او با مواد اولیه  نامرغوب شروع به چسباندن مژه به چشم های شما نماید، قطعا چشم های شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

مزایای کاشت مژهReviewed by آرایشگاه on Jul 31Rating: 3.0مزایای کاشت مژهکاشت مژه یکی از شیوه های آرایش و پر پشت کردن مژه ها است که با انجام آن دیگر نیازی نیست مژه های خود را آرایش کنید. در این مقاله مزایای کاشت مژه را بررسی می کنیم.

کاشت مژه یکی از شیوه های آرایش و پر پشت کردن مژه ها است که با انجام آن دیگر نیازی نیست مژه های خود را آرایش کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *