بهترین مدل چشم آرایش کریسمس
مدل آرایش چشم کریسمس ۱
دی ۶, ۱۳۹۶
اصلاح صورت با تیغ کلاسیک
اصلاح صورت آقایان با تیغ کلاسیک
دی ۷, ۱۳۹۶

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

فواید لیزر الکساندرایت

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از انواع دستگاه لیزر است که بعنوان سریع ترین و بهترین دستگاه لیزر موی زائد در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرا می گیرد. این دستگاه به دلیل مزایای زیادی که دارد بسیار پرطرفدار بوده به گونه ای که اکثر پزشکان ترجیح می دهند از این نوع دستگاه برای رفع موهای زائد بیماران خود استفاده کنند. بالا بودن سرعت تناوب اشعه لیزر در این دستگاه موجب کوتاه تر شدن جلسات درمانی گردیده که نسبت به سایر دستگاه ها یک مزیت محسوب می شود.
   این لیزر الکس بر روی طیف گسترده‌ ای از رنگ پوست‌ های مختلف، از پوست بسیار سفید تا سبزه، موثر بوده و نتیجه درمانی وقی دارد. بسیاری از دستگاه های لیزر موجود در بازار بر روی موهای نازک تأثیری ندارند در حالی که لیزر الکساندرایت در مقایسه با سایر دستگاه‌ های لیزر بر روی موهای نازک‌ تر بیش‌ تر تأثیر دارند. میزان نفوذ اشعه لیزر این دستگاه در پوست بسیار عالی بوده و مشکلی برای پوست ایجاد نخواهد کرد. این دستگاه توانایی پوشش دهی نواحی بزرگی از پوست را برای رفع موهای زائد دارد. 

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایتReviewed by سه رخ on Dec 28Rating: 3.0مزایای دستگاه لیزر الکساندرایتدستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل کوتاه کردن جلسات درمانی و قدرت نفوذ بالای لیزر از معروف ترین دستگاه های لیزر است. در این مقاله مزایای این دستگاه را نسبت به سایر دستگاه ها بررسی می کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت به دلیل کوتاه کردن جلسات درمانی و قدرت نفوذ بالای لیزر از معروف ترین دستگاه های لیزر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *