بهترین مارک رژلب
مارک رژلب
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷
بهترین رژگونه
رژگونه بهار و تابستان
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

مضرات وجود سرب رژلب

خطرات سرب موجود در رژلب

مضرات وجود سرب رژلب

مضرات وجود سرب رژلب

   بسیاری از رژلب های موجود در بازار دارای سرب هستند. سربی که از طریق مواد آرایشی مانند رژلب وارد بدن می‌شوند، وارد جریان گردش خون خواهند شد تا به مقداری ثابت برسند و به مرور این سرب اضافی به بافت‌ های نرم به خصوص سلول‌ های مغزی وارد خواهد شد. مقدار زیاد سرب موجب از کار افتادن کلیه و صدمه دائمی به مغز خواهد شد. در بزرگسالان افزایش میزان سرب در خون احتمال افزایش فشار خون را افزایش خواهد داد و حتی احتمال انتقال این میزان سرب از طریق مادر به نوزاد نیز وجود دارد.
   کودکان تحت تاثیر سربی که پیش یا پس از تولد وارد بدن آنها می‌شود ممکن است دچار آسیب‌ های روانی و عصبی گردند. تحقیقات انجام گرفته در اروپا حاکی از آن است که 85 درصد سرب از طریق لوازم آرایشی وارد بدن می شوند در حالی که فقط 7 درصد از طریق آب، 5 درصد از طریق غذا و 3 درصد هم از طریق هوا وارد بدن انسان خواهد شد. بسیاری از شرکت های تولید محصولات آرایشی بر این باورند باید سرب موجود در رژلب ها و لوازم آرایشی را متوقف نمایند. به همین دلیل است محصولات آرایشی ارگانیک بیشترین طرفدار را داشته و بیشتر آرایشگران در ایران تمایل به استفاده از لوازم آرایشی ارگانیک برای آرایش عروس خود دارند. 

مضرات وجود سرب رژلبReviewed by آرایشگاه on Apr 25Rating: 3.0مضرات وجود سرب رژلببسیاری از رژلب های موجود در بازار دارای سرب است که موجب خطرات و عوارض جبران ناپذیر در بدن خواهد شد. در این مقاله مضرات سرب موجود در رژلب را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از رژلب های موجود در بازار دارای سرب است که موجب خطرات و عوارض جبران ناپذیر در بدن خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *