نحوه ساخت خط چشم
آموزش ساخت خط چشم
اسفند ۲, ۱۳۹۶
ماسک چغندر
رفع تیرگی لب با چغندر
اسفند ۳, ۱۳۹۶

معایب دستگاه موکن برقی

معایب دستگاه موکن برقی

معایب دستگاه موکن برقی

    اصلی ترین وظیفه دستگاه های موکن برقی از بین بردن موهای زائد بدون هیچگونه آسیب رسانی به پوست است. این دستگاه ها جهت سهولت در امر اپیلاسیون به بازار عرضه شدند تا خانم ها و حتی آقایان به راحتی بتوانند در منزل موهای زائد بدن را از بین ببرند. در واقع اختراع این دستگاه تحولی عظیم برای افراد خجالتی بود. این دستگاه جهت استفاده عوارضی مشکل افرین و چشم گیر ندارد. اما برخی افراد ممکن است پس از استفاده از این دستگاه، قرمزی‌ هایی بر روی پوست خود مشاهده نمایند که البته در عرض چند ساعت از بین خواهد رفت.
   ممکن است هنگام استفاده از این دستگاه برای رفع موهای زائد، درد احساس کنید، اما این درد قابل تحمل بوده و زیاد نیست. اگر به طور مرتب از دستگاه موکن استفاده ‌می کنید بهتر است به موهای پوست‌ اجازه ندهید که خیلی بلند شوند، زیرا زمانی که موها کوتاه تر هستند جهت از بین بردن آن ها با د ستگاه موکن برقی، درد کمتری احساس خواهید کرد. مشکل رویش موها در زیر پوست بعد استفاده از موکن‌، یکی از مشکلات معمول است. البته بعضی از خانم ها و آقایان هنگام استفاده از این موکن دچار حساسیت های پوستی مانند خارش، جوش های ریزو التهاب می شوند. این عوارض طبیعی بوده و هیچ جای نگرانی نیست. بعد از چندبار استفاده از این دستگاه دیگر شاهد این حساسیت ها نخواهید بود. 

معایب دستگاه موکن برقیReviewed by سه رخ on Feb 21Rating: 3.0معایب دستگاه موکن برقیدستگاه های موکن برقی همچون سایر محصولات و تجهیزات آرایشی ممکن است دارای معایب و مشکلاتی باشند که خوشبختانه در این دستگاه بسیار ناچیز است. در این مقاله معایب این دستگاه را بررسی می کنیم.

دستگاه های موکن برقی همچون سایر محصولات و تجهیزات آرایشی ممکن است دارای معایب و مشکلاتی باشند که خوشبختانه در این دستگاه بسیار ناچیز است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *