تیره کردن ابرو
تیره کردن ابرو با رنگ
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
درمان شوره سر
درمان شوره سر با هسته انبه
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

معایب کاشت ناخن ژل

معایب ناخن ژل

معایب کاشت ناخن ژل

معایب کاشت ناخن ژل

کاشت ناخن ژل در کنار تمامی فواید و مزایایی که برای ناخن ها دارد مانند هر روش آرایشی دیگر دارای معایبی است که برخی از آن ها قابل حل هستند. در ادامه معایب این روش کاشت را به شما معرفی می کنیم:
1. کاشت ناخن ژل معمولا گران‌ تر از سایر روش‌ های کاشت ناخن می باشد.
2. معمولا آرایشگاه های کمی این روش از کاشت ناخن را به مشتریان خود ارائه می‌ دهند. به طور کلی می‌توان گفت 70 تا 80 درصد مراکز مخصوص ناخن از روش پودری برای کاشت ناخن استفاده می‌کنند و تنها 10 تا 20 درصد از آن‌ ها کاشت ژل دارند!
3. دستگاه مخصوص این روش از کاشت ناخن (UV dryer) است که معمولا دارای اشعه ماورا بنفش بوده و برای پوست بسیار مضر است. 
4. کاشت ناخن ژل ظاهری ظریف و طبیعی دارد. اما اگر به هر دلیلی نیاز به برداشتن کاشت ناخن باشد حذف این ژل از روی ناخن کاری وقت گیر و سخت است و ممکن است این فرآیند باعث ضعیف شدن ناخن ها گردد.
5. برای برداشتن کاشت ناخن ژل حتما باید به آرایشگاه و مراکز مخصوص ناخن مراجعه کنید و این کار توسط تکنسین ناخن انجام گردد و به هیچ عنوان نباید این کار را در منزل انجام دهید.

معایب کاشت ناخن ژلReviewed by سه رخ on Feb 18Rating: 3.0معایب کاشت ناخن ژلکاشت ناخن ژل علاوه بر این که موجب تقویت ناخن ها می شود اما خب در مقابل کمی گران تر از سایر روش های کاشت ناخن است و برای برداشتن آن باید به آرایشگاه مراجعه کنید. در این مقاله معایب کاشت ناخن ژل را بررسی می کنیم.

کاشت ناخن ژل علاوه بر این که موجب تقویت ناخن ها می شود اما خب در مقابل کمی گران تر از سایر روش های کاشت ناخن است و برای برداشتن آن باید به آرایشگاه مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *