روغن زرده تخم مرغ و روغن فندق
رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغ
دی ۲۶, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان روغن نارگیل
ماسک مرطوب کننده صورت با روغن نارگیل
دی ۲۷, ۱۳۹۶

معرفی کانسیلر خوب

معرفی کانسیلر خوب

معرفی کانسیلر خوب

بسیاری از برند های معتبر آرایشی در خط تولید خود کانسیلر را نیز جای داده اند و به این شیوه سهم بزرگی از بازار آرایشی را ازآن خود کرده اند. در این مطلب سعی داریم برند های معتبری از کانسیلر را به شما معرفی کنیم. 
1. کانسیلر میبی لاین فیت می
   این کانسیلر موجب پوشاندن جای لک ها و جوش ها شده و هیچ اثری از لک ها را روی پوست باقی نمی گذارد. ماندگاری این محصول تا 8 ساعت است و علاوه بر جای جوش ها برای پوشاندن لکه های دیگر و تیرگی زیر چشم نیز کاربرد دارد. 

2. کانسیلر رِولُن فوتو رِدی اِستیک
این کانسیلر به افرادی توصیه می شود که به دنبال یک پوشش کامل روی پوست خود می باشند. این کانسیلر منافذ باز پوست را کاملاً پوشش داده، خطوط چین و چروک ها را محو کرده و بدون ماندن رد آن، لکه ها و تیرگی های روی پوست را کاملاً از بین می برد. به علاوه این کانسیلر دارای SPF 20 بوده و به عنوان ضد آفتاب نیز کاربرد دارد و برای کسانی که در زیر آفتاب به سر می برند بسیار مناسب می باشد. ماندگاری این کانسیلر تا 7 ساعت بوده و استفاده از آن برای افرادی که پوست چرب دارند ممنوع است. 

3. کانسیلر لورِآل پَریس ترو مَچ
این کانسیلر محصولی از کمپانی لورآل است که برای افرادی که به دنبال یک کانسیلر مناسب در رنگ های مختلف هستند، مناسب است. این کانسیلر تا 7 ساعت ماندگاری دارد و به سرعت جذب پوست می گردد. این کانسیلر داخل خطوط چهره نفوذ می کند و به همین دلیل نباید روی پوست های چین و چروک دار از آن استفاده شود.

4. کانسیلر لَکمه وایت اینتِنس
   این کانسیلر پوشش متوسطی روی لکه های پوست به وجود می آورد و تا 6 ساعت ماندگاری دارد. این نوع کانسیلر دلیل ظاهر مناسبی که بر روی پوست ایجاد می کند قابل استفاده در هر مکانی بوده و حاوی ویتامین ث و SPF 20 است. این کانسیلر نیز مانند نوع قبلی داخل چین و چروک ها و خطوط چهره نفوذ می کند و جلوه زیبایی برای صورت های پر چین و چروک ایجاد نمی کند. 

5. کانسیلر میبی لاین دریم لومی تاچ
این کانسیلر از محصولات میبی لاین است که بیس ژله ای دارد و لکه ها را به خوبی پوشش می دهد. از این کانسیلر می توان بر روی پوست های حساس استفاده کنید و تا 6 ساعت نیز ماندگاری دارد. البته رنگ های کمی از این کانسیلر در بازار موجود است.

6. کانسیلر NYX
   این کانسیلر خاصیت اصلاح کنندگی پوست را دارد و برای پوشش دهی لکه ها و هرگونه تیرگی و چند رنگی پوست بسیار مناسب می باشد. از این کانسیلر می توان برای پوشاندن و رفع گودی های زیر چشم نیز استفاده نمود که ماندگاری  آن تا 7 ساعت می باشد.

7. کانسیلر مِیبی لاین اِیج ریوایند
   این کانسیلر برای از بین بردن چروک ها و لکه های ناشی از بالا رفتن پوست استفاده می شود و جهت از بین بردن لک و جای جوش ها نیز تاثیر به سزایی دارد. به علاوه این کانسیلر پف زیر چشم ها را از بین خواهد برد و به آن ها تازگی خواهد بخشید. ماندگاری این کانسیلر تا 7 ساعت است.

8. کانسیلر کالِر بارفول کاور میکاپ
   این کانسیلر جزء کانسیلرهای بسیار سبک است و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. به کمک این کانسیلر می توان لکه ها و هر گونه تیرگی روی پوست را پوشش داد و توناژ یکسانی روی پوست ایجاد کرد. ماندگاری این کانسیلر تا 7 ساعت است. البته در نظر داشته باشید این کانسیلر برای پوست های چرب بسیار مناسب است. 

معرفی کانسیلر خوبReviewed by سه رخ on Jan 17Rating: 3.0معرفی کانسیلر خوبکانسیلر ها دار ای انواع مارک ها و برندهای مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و کاربردهای متفاوتی دارند. در این مقاله انواع برندهای معتبر کانسیلر را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر ها دار ای انواع مارک ها و برندهای مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و کاربردهای متفاوتی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *